پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
مدير كل فني و حرفه اي استان فارس:
او ادامه داد: تا 22 بهمن ماه امسال ، مركز فني و حرفه اي خواهران در شهرستان كازرون راه اندازي و افزون بر اين نيز دو سالن كارگاهي به مركز فني و حرفه اي موجود در اين شهرستان افزوده خواهد شد.
مرتضي مبرايي در حاشيه بررسي مسايل و مشكلات فني و حرفه اي شهرستان كازرون در گفت و گو با ايرنا بيان داشت:سازمان بازرگاني ، شركت شهرك هاي صنعتي ، كميته امداد و صندوق مهر امام رضا (ع) از جمله اين سازمان ها هستند.

وي افزود: مقررشده است بر اساس مفاد اين تفاهمنامه ، سازمان بازرگاني در زمينه صدور پروانه اشتغال، شركت شهرك هاي صنعتي در امر واگذاري زمين به متقاضيان آموزش ديده، صندوق مهررضا(ع) درامور پرداخت تسهيلات وكميته امدادباهدف ايجاد اشتغال براي مددجويان تحت پوشش خود اقدام كند.

مبرايي اضافه كرد: تعهدات مركز فني و حرفه اي استان فارس در امر اشتغال ،آماده سازي و آموزش نيروهاي ماهر در تخصص هاي مختلف است و از سوي ديگر براي جذب اين نيروها ، ضروري است كه فرمانداران شهرستان هاي مختلف اين استان زير ساخت هاي مورد نياز براي انجام اين مهم را مهيا كنند.

اين مقام مسوول افزود: مركز فني و حرفه اي استان فارس ، پارسال هشت مركز خود در شهرستان هاي اين استان را به عنوان مركز آزمايشي براي آموزش متقاضيان فراگيري مهارت هاي فني و حرفه اي معين كرد.

وي اظهار داشت: امسال نيز آموزش 10 ميليون نفر ساعت براي متقاضيان فراگيري مهارت هاي فني و حرفه اي استان فارس در نظر گرفته شده است كه از اين ميزان و در شش ماه نخست سال جاري 57 درصد اين تعهدات آموزشي عملي شده است.

مبرايي در بخش ديگري از مطالب خود گفت: با توجه به در دست احداث بودن پتروشيمي شهرستان هاي كازرون و ممسني ، آموزش متقاضيان فراگيري مهارت هاي رشته هاي مختلف فني از جمله جوشكاري و لوله كشي در مركز فني و حرفه اي كازرون پيش بيني شده و كارگاه هاي مرتبط با اين امر به وسايل مورد نياز مجهز شده اند.

او ادامه داد: تا 22 بهمن ماه امسال ، مركز فني و حرفه اي خواهران در شهرستان كازرون راه اندازي و افزون بر اين نيز دو سالن كارگاهي به مركز فني و حرفه اي موجود در اين شهرستان افزوده خواهد شد.

مبرايي افزود : در صورتي كه اعتبار مورد نياز از سوي مسوولان امر تخصيص يابد، مركز فني و حرفه اي در قائميه كازرون نيز راه اندازي خواهد شد.

عباسعلي صميمي ، رييس مركز فني و حرفه اي شهرستان كازرون هم به درخشنده خبرنگار كازرون نماگفت: هم اينك مركز فني و حرفه اي اين شهرستان داراي 15 رشته تخصصي است و 225 فراگير در اين مركز مشغول فراگيري مهارت هاي فني و حرفه اي هستند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲