پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۴۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
جانشين فرمانده منطقه انتظامي شهرستان کازرون گفت: بر اثر درگيري که در يکي از خيابان هاي اين شهرستان رخ داد، يک جوان با سلاح کمري ، سه نفر را مجروح و راهي بيمارستان کرد.

سرهنگ بهروز کشتکار، در گفت و گو با درخشنده خبرنگار كازرون نما افزود:اين چهار نفر که با يکديگر دوست بودند، به دليل اختلافات قبلي، در روز حادثه با يکديگر درگير شدند و در حين اين نزاع، يکي از آنان که سلاح کلت کمري به همراه داشت پس از تيراندازي به سوي سه دوست خود، متواري شد .

وي بيان کرد: دو نفر از مجروحان اين حادثه به بيمارستان شهرستان کازرون منتقل شدند و يک نفر ديگر از آنان با اورژانس هوايي به شيراز انتقال يافت.

سرهنگ کشتکار اضافه کرد: ضارب اين حادثه که خود نيز با کارد مجروح شده است با همکاري مردم کازرون، در حين فرار دستگير شد.

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جوان روستایی با غیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۰
0
0
کازرونی ها عادت دارند بچه های پاک روستا را به قول خودشان چند تا یکی میکنند وکتک میزنند ولی اینبار به کاهدون زدند این بچه با غیرت به قولا داهاتی برای دفاع از غیرت و ابرو و جان ومال / چونکه سه نفر کازرونی به قصد زور گیری و ربودن پول ایشان وی را به شهر کشانده بودند و اسلحه دست خود سارقین کازرونی بوده که در حین گلاویز شدن جوان شجاع روستایی اسلحه را قاپیده و هرسه را مجروح میکند اری نامردی کازرونی ها زبانزد خاص وعام است و این است سزای نامردان وتبهکاران تا دیگر از این غلطها نکنند
روستایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۰
0
0
این است سزای کازرونی های نامرد بنازم به شجاعت و غیرت جوان روستایی که زیر بار دزدان خیابانی نرفت و با اسلحه خود دزدان انان را روانه بیمارستان کرد در ضمن دزدان مجروح از جمله کسانی هستند که در محله بلوار زورگیری میکنند و یکبار نیز مسجد را اتش زده بودند بالاخره غیرت جوان شجاع روستایی اورزانس هوایی کازرون را فعال کرد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
ببندین دهن گشادتونو.اگه کازرون نباشه که شما باید توی دهات های خودنون دفن بشین.شما که میگین کازرون نخوبه چرا میاید به شهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونی هم بدون این هم ولایتی شما بوده که خواسته دزدی کنه فهمیدی؟
بی غیرتی از این چیزا معلوم نمیشه از چیزای دیگست از اینه که صبح که میشه همه ی ... روستا تو شهرن برا پیدا کردن ...پسر.خیلی هم به خوتون ننازید شما فقط و فقط وقتی تفنگ تو دست دارید شیر هستین دست خالی که باشین مثل موش میرید 1گوشه
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
با سلام اخوی درج اینگونه مطالب دامن زدن به بحث دهاتی شهری وخلاف مصلحت واخلاق است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳