پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۴۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کیهان نوشت: در صفحه 12 كيهان ديروز - 16/3/89- متن سخنراني يكي از افرادي كه خود را از محافظان پيشين رهبرمعظم انقلاب معرفي مي كرد با تيتر و عنوان «ناگفته هايي از رابطه امام و رهبري» به چاپ رسيده بود. به دنبال انتشار متن پياده شده اين سخنراني كه پيش از كيهان در برخي از خبرگزاري ها آمده و سي دي آن نيز توزيع شده بود، يكي از اعضاي بيت رهبرمعظم انقلاب در تماس با كيهان اعلام كرد آنچه در سخنان منسوب به يكي از محافظان معظم له آمده است، حاوي مطالب خلاف واقع و اغراق‌آميز فراواني درباره رهبرمعظم انقلاب است و ناخشنودي و گلايه شديد ايشان را در پي داشته است.

واكنش سريع و بلافاصله رهبرمعظم انقلاب نسبت به مطالبي كه آن را درباره خويش اغراق آميز توصيف فرموده اند، اگرچه از خوي پيامبرگونه و تواضع و فروتني بي نمونه ايشان خبر مي دهد، ولي اين توضيح را هم از سوي كيهان ضروري مي نمايد كه؛ متن سخنراني ياد شده قبل از چاپ در كيهان از سوي برخي خبرگزاري هاي رسمي منتشر شده و سي دي و نوار آن نيز در سطح گسترده اي توزيع گرديده بود بنابراين كيهان اگرچه بي دقتي و تساهل در كسب اطمينان از صحت مطالب مورد اشاره را نفي نكرده و به همين علت خود را درخور ملامت و توبيخ مي داند ولي انتشار گسترده سخنراني مزبور هم در پيدايش اطمينان مبني بر صحت آن بي تاثير نبوده است.

ضمن آن كه بايد اعتراف كنيم در بازخواني متن سخنراني ياد شده- قبل از چاپ- نكته و گفته اي كه اغراق آميز باشد به ذهنمان خطور نكرد و هنوز هم نمي كند.

اميد آن كه مراد و مقتدايمان به خاطر اين «تقصير» يا «قصور»، عذرمان را بپذيرند و اگر بر ما خرده مي گيرند به قلب مبارك خويش نگيرند... .

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
0
1
سبیار زیبا بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
0
0
دفتر رهبري اعلام مي كند كه در اين مصاحبه دروغگويي بوده است بعد كيهان با كمال پررويي مي نويسد: ما اغراقي در آن نديديم!
معني ولايتمداري آنها اين است؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
بد نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰