پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۷۴
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۱
شوراي شهر كازرون در پي اعتراض فرماندار و رييس بنياد شهيد اين شهر به عملكرد شورا اقدام به ارسال پاسخي به رسانه‌هاي شهرستان كرد. كازرون نما كه از ابتدا آمادگي خود براي انتشار پاسخ اين شورا را اعلام كرده بود. اينك متن كامل پاسخ شوراي شهر كازرون را منتشر مي‌كند.
شوراي شهر كازرون در پي اعتراض فرماندار و رييس بنياد شهيد اين شهر به عملكرد شورا اقدام به ارسال پاسخي به رسانه‌هاي شهرستان كرد. كازرون نما كه از ابتدا آمادگي خود براي انتشار پاسخ اين شورا را اعلام كرده بود. اينك متن كامل پاسخ شوراي شهر كازرون را منتشر مي‌كند.
 
به نام خدا 
 
با درود به روح مطهر امام امت و ارواح مطهر شهدا و با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای مقام معظم رهبری. ما شورای اسلامی شهر در راستای احترام به شهروندان گرامی که اتکای واقعی خادمین خود در شورا هستند جوابیه ای همراه با احترام که از ویژگی‌های شخصیت شورایی است نسبت به گفتمان اخیر خدمت مردم عزیز و نجیب کازرون اعلام می دارد.

۱. با آغاز به کار خدمتگزاری شورای دوره سوم مبنای کار براساس تعامل با مسوولین محترم شهرستان بوده و لذا شورا در جهت خدمت دهی هر چه بهتر به مردم از این شیوه استفاده نموده است که فواید پرباری هم جهت توسعه شهری به دنبال داشته است.

۲. آیا در برابر بدهکاری میلیاردی شهرداری که از سال ها قبل حادث شده مقاومت جانانه کردن از ناکارآمدی است؟

۳.آیا پرداخت غرامت های میلیاردی به کسانی که ملکشان در مسیر واقع شده بود و بعضاً هم با حکم قضایی بر سر ما نازل می شدند ناکارآمدی شورا را می رساند. نمونه هایی از قبیل ترمینال مسافربری، خیابان های جمهوری اسلامی، توحید، معلم، قدس ، میدا های امام حسین(ع)، معلم، پارک معلم، زمین های فرهنگ شهر و …

۴. آیا با وجود این همه مشکلات و رکود بی سابقه درآمد شهرداری، شهر را اداره کردن و عمران و آبادی شهری را متوقف نساختن ناشی از ناکارآمد است؟

۵. آیا انجام پروژه ای بس دشوار از جمله عقب نشینی و دیوارکشی تیپ دوم امام سجاد (ع)،پادگان شهید چمران، بازنمودن خیابان جدید، تعریض خیابان ها، تملک میلیاردی زمین های پارکینگ ابوذر، تملک زمین های پارکینگ سلمان،خیابان مطهری جنوبی ناکارآمدی شورا را نشان می دهد؟

۶.آیا توسعه فضای سبزشهری، حل مشکل خروجی شهر به طرف جاده مشتان، خروجی شهر از طریق ترمینال، تسطیح خروجی شهر از میدان امام حسین (ع)، گلکاری ها، تنظیف شگفت آور شهر و معابر شهری از ناکارآمدی است؟

۷. آیا ریخته شدن چند هزار تن آسفالت در سطح شهر ناکارآمدی را فریاد می زند؟

۸. آیا پلاک کوبی کوچه ها، خیابان ها، پلاک کوبی کد پستی منازل، نصب صدها تابلو راهنمایی و رانندگی و بنر تابلوهای راهنمای شهری از ناکارآمدی است؟

۹. آیا مساعدت میلیونی به مراکز فرهنگی، ورزشی، پایگاه ها، محافل مذهبی که همگی در راستای کار فرهنگی انجام گرفته ناکارآمدی را نشان می دهد؟

۱۰. آیا تشکیل ستادهای مردمی خودجوش در استقبال از مقام معظم رهبری و تلاش در آماده نمودن شهر بدین منظور ناکارآمدی شورا را نشان می دهد؟

۱۱. توسعه و عمران شهری که رضایت مندی شهروندان به دنبال داشته که حاصل تلاش شبانه روزی است از ناکارآمدی شورا است؟

۱۲. آیا در مقابل سیل دشنام ها بردباری کردن و مصلحت شهر را در نظرگرفتن از ناکارآمدی است؟

۱۳. آیا محروم کردن خود از اقدام به سفرهای خارجی و داخلی جهت شرکت در کلاس های مدیریت شهری که آرزوی هر شورایی است به دلیل نگذاشتن بار مالی به شهرداری از ناکارآمدی است؟

۱۴. آیا کمک در حل مشکل حسینیه بزرگ مصلی، اصلاح تقاطع ها، کمک میلیونی به شکل گیری آموزش عالی از نظر ساختمانی از ناکارآمدی است؟

۱۵. آیا مساعدت فراگیر در حل مشکل زمین بیمارستان جدید از ناکارآمدی است؟

۱۶. آیا تلاش در حل مشکل بازنشستگان از طریق واگذاری زمین در بوستان رفیع جهت احداث مجتمع فرهنگی، تفریحی خانه مهر از ناکارآمدی است؟

۱۷. آیا فراهم آوردن بستر مناسب و واگذاری زمین جهت احداث مدیریت بحران که بسیار حیاتی می نمود که شهر از فقدان آن تهدید می شد از ناکارآمدی است؟

۱۸. آیا احداث پارک ۱۱۰۰ شهید، میدان سلمان، میدان علامه دوانی، میدان ناصردیوان، میدان بهجت العلما و اصلاح بلوارهای شهری از ناکارآمدی است؟

۱۹. آیا مرتباً شورا را به چالش بردن و برای آن حاشیه درست کردن رواست؟ چه نهادی سراغ دارید که با این همه فشار هنوز بتواند سر پا بایستد؟

۲۰. آیا متوجه نیستند که مدیریت شورا با مدیریت فلان اداره متفاوت است و مدیریت شورا براساس مصوبه اکثریتی حرکت می کند نه تصمیم گیری فردی؟

۲۱. روند تلویزیون شهری مورد بحث که مسیر قانونی خود را طی می کرد چرا بجای بردباری بیشتر در حل مساله که هنوز در جریان بوده تعجیل در این امر شد. شورا که در اولین مصوبه خود نه تنها خواسته فرزند شهید را مردود نکرد بلکه صرفاً به دلیل استدلال بر بالا رفتن ترافیک میدان شهدا و وجود یک تلویزیون در آنجا، تمام نقاط شهر از جمله چهارراه بانک ملی، ترمینال، میدان امام حسین، چهارراه دادگستری و... به نصب این تلویزیون اختصاص داد که با اعتراض خواهان این امر با مصوبه شورا بر مزایده گذاشته شد و جریان مزایده داشت به تصمیم‌گیری نهایی می رسید.

۲۲. آیا اصلاح پارک های سلمان، بنفشه، طالقانی، بوستان رفیع، آزادی از نظر روشنایی و چمن‌کاری از ناکارآمدی است؟

۲۳. آغاز به کار پروژه بزرگ پارکینگ ابوذر از ناکارآمدی شورا است؟

۲۴. فراهم نمودن مقدمات احداث پارک پشت مخابرات از ناکارآمدی است؟

۲۵-ایجاد بستر لازم جهت شروع به کار فرهنگسرای مردانی ناشی از ناکارآمدی است؟
۲۶. اصلاح و ترمیم کلیه آب نماهای میادین شهری و اقدام به نصب مخزن دو هزار مترمکعبی آب غیر شرب جهت فضای سبز از ناکارآمدی است؟

۲۷. تلاش مضاعف در جذب بودجه در احداث کانال های سیل بند از ناکارآمدی شورا است؟
۲۸. اگر این برخوردها از روی عصبانیت است که پیامبر مکرم اسلام می فرماید: «اذا غضبت فاسکت» اگر از روی دلسوزی است چطور می‌شود بخاطر یک صواب، یک نهاد مردمی مورد آماج حملات قرار دهیم؟

۲۹. آیا با این اقدامات خود با دست خود مدیریت شهر را در نظر استان خوار و زبون نمی کنیم؟‌

۳۰. در کدام شهر سراغ دارید که مسوولین اینگونه به شورا بتازند. لابد فکر کرده اید که مشکلات از این دست در این شهرها وجود ندارد؟

۳۱. مقام معظم رهبری می فرماید مطیع قانون باشیم هر چند قانون به ضرر ما باشد. آیا با این رویکرد قانون را نادیده نمی گیریم؟

۳۲. ما اگر در حوزه مدیریت خود دقیق بنگریم متوجه می شویم آنقدر مشکل داریم که فرصت پرداختن و وارد حوزه مدیریت دیگران شدن پیدا نمی کنیم.

۳۳. ما با نام شهید و شهادت بزرگ شده ایم پس همه خادم خانواده های معظم شهدا، اسراء، جانبازان و ایثارگران بوده و در یک کلام خادم تمام مردم شهر، آیا رواست تا با نام شهید خادمین شهدا را مورد حمله قرار دهیم؟

۳۴. ما سرباز انقلاب و ولایت هستیم. لذا هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند ما را از خدمت به انقلاب و ولایت منصرف کند چون ما با ولایت زنده ایم.

۳۵. وقتی مدیریت اول شهر اینگونه به شورا می تازد بدیهی است که رییس یک اداره یا نهاد به خود جرات می هد تا با بدترین الفاظ و واژه ها خادمین مردم را مورد خطاب قرار دهد و حتی پا فراتر گذارد. آنها را ضد انقلاب قلمداد نماید و حتی آنها را تهدید کند. این آقا از کجا حمایت می شوند؟ آیا مسوولان فرادست از رفتار پرسنل خود آگاه هستند؟ آیا ایشان حقیقتاً خادم خانواده های شهداست؟ این خانواده های محترم شهدا هستند که باید در این باره قضاوت کنند؟

۳۶. به هر حال ما قضاوت به دست مردم می سپاریم که خود بهترین قضات هستند.

والعاقبه للمتقین
شورای اسلامی شهر کازرون
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
عجب شوراي باحالي!
از يك طرف آقاي عسكري شهردار محبوب و كارآمد كازرون را بركنار مي‌ كند و از طرف ديگر به عملكرد او افتخار مي‌كند و عملكرد او را به عنوان نشانه‌ كارآمدي خود معرفي مي‌كند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
عدو شود سبب کار اگر خدا خواهد

ای مردم کازرون شهر شما پیشرفت نخواهد کرد جز اینکه شما خود بخواهید اگر سری به اصفهان بروید مشاهده می کنید علت پیشرفت انان وحدت ویکی و بومی بودن انهاست اما شهر ما چطور شهر دار غیر بومی می اورند ودارد شهر را بزک می کند وهیچکس از ایشان حتی کارمندانش راضی نیست ولی خود شورا مجبور میشود در مطبوعات از ایشان به خاطر عملکردش تشکر کند ولی اقای عسکری چقدر شبانه روز تلاش وزحمت کشید در طول این چند سال یکنفر ازاین شورا یک تشکر خشک وخالی از ایشان انجام نداد
افسوس می خورم به قلم بدستان که نتوانستند ادای حق کنند ولیکن خدا حق است وبا حق.
حمید
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
اقای عسكري
اگه جواب نداده بودید سنگینتر بودید
kazerouni
|
-
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
به نظر من هم مساله رو خیلی بزرگ کردید مگه حالا کار یه فرزند شهید را نیفتاده خیلی اتفاق مهمی پیش اومده ؟!!!!!کلی ادم هر روز سرگردون این اداره و اون ادارن حالا چون اقا فرزند شهید بوده باید حتما کارش را میفتاده دلیل بیخودیه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
می بینم که شورا تحویلتون نگرفته و جواب برای شما نفرستاده و رفتید مطلب کپی پیست کردید و خودتون هم پایینش نظر می ذارید. بابا شما دیگه کی هستید.
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
من در انتخابات شورا به بعضي از اين آقايان راي دادم .اما بعد از گذشت 3ماه از راي گيري از كرده خود توبه كردم .شما هم دعا كنيد كه خداوند مرا ببخشد چون واقعا اشتباه بزرگي مرتكب شدم و راي دادم .واقعيتها چيز ديگري است .اين نامه گوياي واقعيت نيست .به هر حال اي كاش استعفا مي كردند و بيش از اين آخرت خود را خراب نمي كردند .
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
سلام
واقعا عجب آدمایی خوشمزه ای هستند این حضرات شورا . اگه تیتر نداشت فکر می کردم آقای عسکری این جوابیه را مرحمت نموده اند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
چرا شما با این حرفاتون از جواب دادن به اینکه چرا کار فرزند شهیدی را انجام ندادین در میرید؟
شما باید به اون کاری که انجام دادید پاسخگو باشید.
این حرفها فقط عوام فریبی است.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
1
اقای ....
شما خادم خانم صیامپور هستید که بون مناقصه وبدون کرایه دودستی اجازه دادید که تلوزیون بگذارد ولی چه بلائی دارید سر بچه شهید می اورید

خدا ازتان نمی گذارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
شهروندان عزیز کجای دنیا دیده اید که کسی بیاید در یک شهر کوچک وبدون درآمد بیش از هشتاد میلیون تومان هزینه جهت نصب تلویزیون شهری کند آن هم فرزند یک شهید والا مقام وشورا بعلت عدم اشرافیت به موضوع که این در اصل از وظیفه شهرداری است که تبلیغات شهری را ساماندهی نماید ومیبایست دست بخش خصوصی را بوسید که مبادرت به انجام کارهای تبلیغات ان هم از نوع مدرن شهری نموده وچه شده است وچه دستی در پشت این موضوع است که اولا تلویزیون شهری را به مزایده می گذارندومبلغ ماهیانه یک میلیون تومان را یکی از اعضای شورا به شهردار تحمیل میکند وشهردار باپرسنل خود که صحبت میکند پرسنل بامبلغ 350 هزار تومان بدلیل سرمایه زیادی که بخش خصوصی دارد انجام می دهد موافقت میکنند اما خود شهردار مبلغ 500 هزار تومان در نظر می گیرنند وپس از اعلام در هفته نامه های شهری هیچکس حاضر به سرمایه گذاری در این خصوص نمیشوند جز فرزند شهید دوباره مزایده را تکرار میکنند وهیچکس حاضر به انجام چنین کار ی نمی شودومزایده را قبول نمی کنندو حاضر به باز کردن تنها پاکت متعلق به فرزند شهید هم نمی شوند وبا فشارهای مسئولین شهروعکس العمل ان درشهر ومقامات استان مجبور می شوند تنها پاکت مزایده را با مبلغ 500 هزار تومان باز نمایند .حالا مسئله اینجاست که چه کاری شورا وشهردا برای این فرزند شهید انجام داده واز چه امتیازی این تنها فرزند شهید بی کس برخورددار شده که یکی از اعضای شورا اعلام داشته ما دلسوز خانواده شهدا هستیم ودر بیانیه کلی می گویند تلویزیون شهری مراحل خود را داشت طی می کرد .بالاخره ای مردم شهید پرور بدانید اگر فریادهای امام جمعه وفرماندار و بنیاد شهید و...نبود این مراحل هم طی نمی شد وبدانید که شهدا زنده اند و انتقام این بی عدالتی رابوسیله خانوتده های شهدا دوستان شهدا ایثارگران جانبازان و.... از شما خواهند گرفت . م
کرمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
به نظر من فرماندار در این قضیه پاشو از گلیمش درازتر کرده و یک جانبه گرای خودشو ثابت کرده من خودم یکی از کسانی بودم که در این مزایده شرکت کردم و پیش خود اقای فرماندار رفتم و هم پیش شورای شهر برادران شورای شهر به من گفتند که ما مزایده می زنیم و بعد ما از طریقی فهمیدیم که جناب فرماندار در حال رایزنی با شورای شهر هسته که این شورا را مجبور کنه که تن به رضایت به این مو ضوع بده که شورای شهر هم این قضیه را به کمسیون می گذارند و جواب رد به فرماندار می دهند و کار ما هم در این گیر دار ول شد سوال بنده اینجاست که اقایان برای چی نمی گذارید کار و مزایده روال قانونی خود را طی کند مگر هر کسی که پارتی نداره باید بمیره جناب فرماندار شما برای چی از برای افراد دیگری دلسوزی نمی کنید برای کارگران کاشی سرامیک نامه نگاری نمی کنید برای تونل بناف پیگیری نمی کنید برای رو شنای تونل برای جاده روستای برای گاز رسانی فقط و فقط برای اطرافیان و طر فداران خود دارید خدمت می کنید که این دور از انصاف می باشد
lk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
0
0
اين دوستمان كاملا وارونه مي گويد .هيچكس به اندازه فرماندار براي كارگران كاشي سراميك فعاليت نمي كند .برو لااقل سواد ياد بگير .مرديكه
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
سلام. من دانشجو کازرون هستم.واقعا می خواستم از شهردار فعلی تشکر کنم
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
سلام. من دانشجو کازرون هستم.واقعا می خواستم از شهردار فعلی تشکر کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹