پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۱
امام جمعه كازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند در مراسم رونمايي كتاب‌هاي تاليف شده در بخش زبان و ادبيات فارسي مركز آموزش عالي كازرون، يكي از بركات انقلاب اسلامي را تقويت روحيه خودباوري دانست و اظهار داشت: اگر ملتي باور داشته باشد كه مي‌تواند، 50 درصد گام به جلو برداشته است و امام راحل اين روحيه توانستن را در ملت ايران به وجود آورد.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: امام خميني (ره) روحيه خودباوري را در ملت به‌ وجود آورد و موجب اين همه پيشرفت در اين مدت همين امر بوده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر امروز در مراسم رونمايي كتاب‌هاي تاليف شده در بخش زبان و ادبيات فارسي مركز آموزش عالي كازرون، يكي از بركات انقلاب اسلامي را تقويت روحيه خودباوري دانست و اظهار داشت: اگر ملتي باور داشته باشد كه مي‌تواند، 50 درصد گام به جلو برداشته است و امام راحل اين روحيه توانستن را در ملت ايران به وجود آورد.
وي با بيان اينكه در قبل از انقلاب اسلامي نظام غيرمردمي خود را وابسته به قدرت‌هاي استكباري مي‌دانست، افزود: پس از انقلاب و امروز دانشمندان جوان ما در زمينه‌هاي مختلف علمي، پژوهشي و تحقيقاتي به موفقيت‌هاي بسيار بزرگ و خيره كننده دست يافته‌اند.
خرسند اضافه كرد: درحالي كه قبل از انقلاب بيش از 80 درصد زنان بي‌سواد بودند اما امروز 60 درصد پذيرفته شدگان در دانشگاه‌ها خانم‌ها هستند.
اين مقام مسئول بيان داشت: دشمن ما را محكوم به رعايت نكردن حقوق بشر و پايمال كردن حقوق زنان مي‌داند و اين در حالي است كه آنها از زن به عنوان يك عروسك استفاده مي‌كنند.
وي با بيان اينكه غربي‌ها متوجه شده‌اند كه ما به چه پيشرفت‌هايي رسيده‌ايم، خاطرنشان كرد: آنها با هر وسيله‌اي قصد دارند جلوي اين پيشرفت‌ها را بگيرند اما به‌حتم نمي‌توانند فكر، مغز و ابتكار ما را بمباران كنند.
نماينده ولي فقيه در كازرون، نگاه غرب به انسان را به عنوان يك موجود مصرف كننده دانست و تصريح كرد: اسلام انسان را جانشين خداوند برروي زمين مي‌داند و اين انسان به جايي مي‌رسد كه فرشتگان در برابر او سجده مي‌كنند.
خرسند با بيان اينكه نبايد براي پيشرفت علمي حد و مرزي قائل شد، افزود: دانشجويي موفق است كه در برابر مشكلات عزم خود را جزم كند و اين در گرو ايمان به خدا و منفعل نشدن است.
وي با تاكيد بر تقويت روحيه خودباوري گفت: دانشگاه‌هاي غرب و اروپا اگر مي‌توانند امثال امام خميني، آيت‌الله بهجت، آيت‌الله بروجردي و شهيد حسين فهميده را ارائه كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷