پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در کازرون:
فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر اینکه خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و ما دوستدار شهروندان هستيم، ادامه داد: اگر امروز روزانه شهید می‌دهیم به خاطر آسایش و آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر اینکه خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و ما دوستدار شهروندان هستيم، ادامه داد: اگر امروز روزانه شهید می‌دهیم به خاطر آسایش و آرامش مردم است.

به گزارش کازرون نما، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس روز گذشته  در همایش معتمدین و منتفذین شهرستان کازرون که به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا برگزار شد، گفت: فراجا دارای وظایف متعددی است و کار انتظامی فراهم كردن آسایش و آرامش مردم است و یکی از شرایط استخدام در فراجا تعهد نسبت به این موضوع است که فرد توان خدمتگذاری به مردم را دارا باشد.

وی با بیان اينكه خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و ما دوستدار شهروندان هستيم، ادامه داد: اگر امروز روزانه شهید می‌دهیم به خاطر آسایش و آرامش مردم است و پلیس با کسانی که مخل امنیت باشد برخود قاطع می‌کند.

حبیبی به حوادث اخیر نیز اشاره‌ای کرد و گفت: هدف دشمن بدحجابی است و مردم ما خصوصا شهرستان کازرون با بدحجابی مخالف هستند. پیشینه ما صحت این موضوع را مشخص می‌کند و ما مردمانی بزرگ داریم و آنها به دنبال تفرقه در ایران هستند و این را به وضوح همیشه گفته‌اند ولی با وجود رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم و دانشجویان، این آرزو را به گور خواهند برد.

یادآور می‌شود،در پایان اين مراسم از معتمديان کازرونی با اهدای انگشتر متبرک به حرم  مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، تجلیل به عمل آمد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷