پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
فرمانده سپاه کازرون گفت: یادواره ۲۹ شهید روحانی شهرستان کازرون با سخنرانی مدیر حوزه علیمه فارس برگزار می‌شود.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای کنگره ۴ هزار شهید روحانی و همزمان با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه شهرستان کازرون یادواره ۲۹ شهید روحانی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او گفت: یادواره ۲۹ شهید والامقام روحانی شهرستان کازرون روز یکشنبه ۸ خرداد ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق کازرون واقع در خیابان قدمگاه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس و مداحی حاج آقا سجاد شریفی به همراه سرود سلام فرمانده دهه نودی‌های برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون برگزاری یادواره‌های شهدا را جزو برنامه‌های اصلی، مهم، ضروری و محوری در طول سال درشهرستان کازرون یاد کرد و گفت: با توجه به این که شهدای روحانی در بین شهدای قشری نسبت به درصد جمعیت بیشترین شهدا را تقدیم نموده اند، در این یادواره که با محوریت امام جمعه مردمی شهرستان و حوزه علمیه می‌باشد، بنا داریم با عنایت به رسالت دینی و ملی خود، نقش روحانیون را در دفاع مقدس به مردم عزیز و شهیدپرورشهرستان کازرون ترسیم وتبیین کنیم.

او گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی در تاریخ چهارم خردادماه در شهرستان قم برگزار شد و یادواره ۲۹ شهید روحانی شهرستان کازرون در سالروز شهادت امام جمعه کازرون حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند در محل حوزه علمیه شهرستان کازرون برگزار شد.

حجت اسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا گفت: در راستای کنگره ۴ هزار شهید روحانیت در استان قم در شهرستان کازرون با محوریت امام جمعه حاج آقا صباحی و حضور برخی از مسئولین شهرستان ضمن دیدار ازخانواده شهدای روحانیت شهرستان کازرون با اهداء لوح تقدیر، هدیه متبرک مقام معظم رهبری (چفیه) و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا روحانی در منازل شهید از این خانواده‌ها تجلیل به عمل آمده است.

او گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده که در دیدار از خانواده معظم شهدای روحانی صورت گرفت خانواده‌های شهدای روحانی با چفیه تبرک مقام معظم رهبری و تابلو فرش مزین به عکس شهدا در مراسم یادواره شهدا حضور خواهند یافت.

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در پیامی مشترک از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون، خصوصا مسئولان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جهت حضور در مراسم دعوت به عمل آوردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹