پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
به گزارش کازرون نما، حسین فروزنده به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون منصوب و مراسم تودیع رییس سابق این اداره و معارفه وی، بعد از ظهر دوشنبه دوم خرداد ماه برگزار می گردد.
حسین فروزنده که به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون منصوب شده، فرزند شهید غلامعباس فروزنده و فارغ التحصیل مدیریت امور فرهنگی دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی و مدیریت رسانه دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

وی فعالیت هنری خود را با بهره گیری از محضر اساتید کازرونی از جمله دکتر دهقانیان فرد، استاد آل مجتبی، استاد فقید اصلاح پذیر در رشته شعر و از انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد کازرون و همچنین استاد محمدهاشم دهقان در رشته نقاشی آغاز کرد.

در دوران دانشجویی نیز در تهران و بوشهر، فعالیت فرهنگی هنری داشته است که می توان به اشتغال و فعالیت در موسسه فرهنگی هنری و انتشارات «شهرستان ادب» در تهران، و دبیر کانون شعر و انجمن ادبی «بچه های آخر هفته» در بوشهر اشاره کرد.

فروزنده همچنین کسب مقام هایی چون برگزیده شعر دفاع مقدس استان های تهران و فارس و 2 سال برگزیده کشوری شعر دانش آموزی را در کارنامه خود دارد و توفیق حضور در محضر رهبر معظم انقلاب، در مراسم دیدار با شاعران کشور را داشته است.

از جمله فعالیت های او همکاری با رسانه های شاخص شهرستان (کازرون نما، شهرسبز و سلمان) بوده است.

حسین فروزنده فعالیت فرهنگی را از دوران دانش آموزی در انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان کازرون و بسیج، آغاز کرد و با ورود به دانشگاه در خارج از کازرون ادامه داد.

وی در سال های اخیر با هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد و گروه های هنری و تعدادی از انجمن های هنری و ادبی شهرستان همکاری مداوم داشته است.

در زمینه مشاغل دولتی پیش از این در سازمان جهاد کشاورزی استان و در بخش تولید محتوا و امور رسانه ای در روابط عمومی این سازمان مشغول به فعالیت بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
از نماینده محترم کازرون تقاضامندیم مثل قدیم که برنج و روغن و پنیر و سایر مایحتاج اصلی مردم را به صورت کوپن میدادن دوباره این طرح در مجلس ارائه کنید . از روزی که ارز 4200 حذف کردین جناب عباسی ما دیگه قدرت خرید یک کیلو پنیر هم نداریم چه برسه به خرید مرغ و گوشت و ماهی .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲