پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
یک گام دیگر به سمت افتتاح و راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) :
به گزارش کازرون نما، چند روزی از انتشار خبر جلسه دکتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستان های کازرون و کوهچنار با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نگذشته بود که این دانشگاه طی اطلاعیه ای از انتشار دفترچه آزمون استخدام و جذب بیش از 180 نفر جهت راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون خبر داد که از این تعداد، 35 نفر به صورت شرکتی و بیش از 140 نفر بصورت پیمانی و رسمی خواهند بود

به گزارش کازرون نما، چند روزی از انتشار خبر جلسه دکتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستان های کازرون و کوهچنار با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نگذشته بود که این دانشگاه طی اطلاعیه ای از انتشار دفترچه آزمون استخدام و جذب بیش از 180 نفر جهت راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون خبر داد که از این تعداد، 35 نفر به صورت شرکتی و بیش از 140 نفر بصورت پیمانی و رسمی خواهند بود

بر اساس این گزارش، در این جلسه دکتر عباسی ضمن تاکید بر اهمیت راه اندازی بیمارستان امام علی(ع) که خواسته تمامی مردم منطقه است جهت رفع نسبی کمبودهای درمانی دو شهرستان گفته بود: از اسفند ۹۸ ما به صورت تخصصی و زیربنایی به رفع مشکلات حقوقی، بودجه ای، زیر ساختی، تجهیزاتی و تاسیساتی و... پرداخته ایم و امروز دیگر بهانه ای برای عدم گشایش بیمارستان پذیرفته نخواهد شد.

انتشار دفترچه آزمون و جذب 180 نفر جهت راه اندازی بیمارستان امام علی(ع) + دفترچه آزمون

دانلود کنید: 

دفترچه آزمون استخدام بیمارستان امام علی(ع) کازرون

رشته های شغلی مورد نیاز جهت استخدام در بیمارستان امام علی(ع) کازرون

نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه مذکور به شرح‌ کمبود‌های حائز اهمیت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های کازرون و کوهچنار پرداختند و پس از بررسی مسائل و کمبود های مطرح شده، در خصوص اولویت راه اندازی بیمارستان امام علی(ع)‌، جلسه با تصمیماتی مثل "تداوم روند تجهیز بیمارستان امام علی (ع) از سوی دانشگاه علوم پزشکی همزمان با نصب تجهیزات چهارگانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، نصب تجهیزات چهارگانه و تجهیزات و امکانات لازم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا پایان اسفند ماه به طور کامل انجام و فراهم نمودن شرایط لازم برای راه اندازی آنها و در پایان انجام فرایند فراخوان و جذب نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان انجام و آزمون استخدامی لازم صورت پذیرد.

نکته مهم در این جلسه تعهد دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیرامون افتتاح بیمارستان امام علی(ع) در خرداد ماه سال آینده و آغاز به کار آن پس از 11 سال بوده است که با توجه به تذکر دکتر عباسی نسبت به این نکته  که با توجه به تعطیلی اسفند تا اواسط فروردین ماه سال جاری، باید توجه داشت کار متوقف نشود و حتی اگر با نصف نیرو اما مستمر و ادامه دار کارهای بیمارستان امام علی(ع) جهت بهره برداری هرچه سریعتر صورت پذیرد، این مهم نیز به امری دست یافتنی تبدیل گردیده است.

اکنون اما و با تحقق یکی از مصوبات جلسه مذکور مبنی بر انتشار دفترچه آزمون و جذب نیروی انسانی بیمارستان امام علی(ع)، افکار عمومی امیدوار است با تلاش مشترک مسوولین اجرایی شهرستان و به صورت ویژه فرماندار محترم شهرستان ویژه کازرون ، ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان و ریاست محترم دانشگاه ازاد سایر مصوبات نیز اجرایی و شاهد افتتاح بیمارستان در خردادماه سال آینده باشیم.

کازرون نما، آماده انتشار گزارش عملکرد دستگاه های مربوطه جهت راه اندازی بیمارستان در موعد مذکور خواهد بود.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳