پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
عاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی:
در ادامه روند ارتقا کمی و کیفی تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال، مجموعه‌های جدیدی از تجهیزات آزمایشگاه‌های برق و علوم‌مهندسی خریداری و به تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه اضافه شد.
به گزارش کازرون نما؛ دکتر بهروز خسروپور، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی گزارشی ضمن اعلام این مطلب و با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه‌های مختلف دانشگاه برای تأمین این تجهیزات، خاطر نشان نمود: به دنبال سنجش‌های صورت گرفته و اعلام نیازهای مرتبط با تأمین برخی تجهیزات آزمایشگاهی برای آزمایشگاه‌های برق و علوم مهندسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با هدف ارایه خدماتی مطلوب‌تر به دانشجویان این دانشگاه، کار تأمین تجهیزات مورد نیاز در دستورکار معاونت آموزشی و پژوهشی قرار گرفت و با حمایت‌های صورت گرفته از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا، ریاست دانشگاه، تجهیزات مورد نیاز خریداری و طی روزهای گذشته در اختیار آزمایشگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرار گرفتند. 

در همین ارتباط ندا پناه، کارشناس آزمایشگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ضمن اشاره به تجهیزات خریداری شده، خاطر نشان نمود: این تجهیزات شامل مجموعه‌های آزمایشگاهی مختلفی هستند که می‌توانند در رشته‌های مهندسی برق و علوم مهندسی مورد استفاده قرار گیرند. تجهیزات مذکور شامل چهار مجموعه آموزنده ماشین‌های الکتریکی با قابلیت پایش و کنترل نرم‌افزاری، چهار مجموعه آموزنده سیستم‌های دیجیتال 2 و چهار مجموعه آموزنده الکترونیک صنعتی با قابلیت پایش و کنترل نرم‌افزاری است. 

وی همچنین افزود: این مجموعه‌های آزمایشگاهی برای تکمیل کردن درس آزمایشگاه ماشین‌های الکتریکی، تجهیز درس آزمایشگاه میکروکنترلر و تجهیز درس آزمایشگاه الکترونیک صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر آن با خرید این تجهیزات، بخشی از آزمایشگاه‌های مهندسی برق جهت آموزش و پژوهش دانشجویان و اساتید تأمین گردیده است. 

گفتنی است با راه‌اندازی مرکز نوآوری انرژی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آزمایشگاه‌های این دانشگاه علاوه بر ارایه خدمات به پژوهشگران، دانشجویان و اساتید، مورد استفاده تیم‌ها، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این مرکز نیز قرار گرفته‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹