پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
طی آئینی مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر علی‌اکبر پیرویان بسیج و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.
به گزارش کازرون نما؛ در آئینی تفاهم‌نامه همکاری فعالیت های مشترک دانشگاه‌های سلمان فارسی، آزاد اسلامی، پیام نور، پردیس حضرت زینب کبری(س) دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده فنی حرفه ای دختران و دانشگاه علمی کاربردی شهرستان کازرون با مرکز رشد و خلاقیت شهید پیرویان بسیج کازرون، امضا و مبادله شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون در این آئین، بر لزوم توجه هرچه بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به نخبگان و حمایت کامل از آنان، تاکید کرد.

سرهنگ غلامرضا توکل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالا دستی و راهبردی برای تمامی دستگاه‌ها محسوب می‌شود. مقام معظم رهبری در این بیانیه تأکید ویژه‌ای بر توجه به نخبگان علمی و دانشجویی داشته‌اند.

توکل ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و در قالب فعال نمودن قرارگاه‌ها و کارگروه‌هایی که بتوانند ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را به خوبی هدایت کنند، تلاش کرد تا بسترهای مناسبی برای استفاده مناسب از توانمندی جوانان و هدایت و توانمندسازی آنها به وجود آورد. 

فرمانده ناحیه بسیج کازرون افزود: نگاه ما برای حمایت از نخبگان باید برای تولید ثروت و قدرت کشور و جلوگیری از مهاجرت آنها باشد و  لازمه این مهم، باور ما می توانیم و احساس غرور ملی در نخبگان است که پژوهشگران و دانشمندان جوان ما دلبستگی به کشور و ملت خویش داشته باشند.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز طی سخنانی به نمایندگی از روسای دانشگاههای کازرون ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، با ابراز امیدواری از نگاه هم‌افزایی که میان مجموعه‌های مختلف مدیریتی به ویژه دانشگاه‌های این شهرستان وجود دارد، بر لزوم تقویت جایگاه نهادهای علمی و دانشگاهی تأکید کرد.

دکتر غریب فاضل‌نیا گفت: جهاد علمی، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است تا با اتکا به آن بتوان با استفاده از دانشگاهیان و نخبگان، نسبت به حل مسایل جامعه اقدام کرد. در این مسیر خوشبختانه ظرفیت‌های علمی مناسبی در سطح دانشگاه‌های شهرستان کازرون وجود دارد اما در عین حال بضاعت‌های محدودی دارند. بنابراین باید با نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها و تسهیل فرآیند نقش‌آفرینی آنها، تلاش کرد تا بیشترین تعامل بین دانشگاه و جامعه انجام شود.

این تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف برای تقویت ارایه خدمات به جامعه و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای ارتقا و توسعه سطح خدمات‌دهی و همچنین به منظور بهره‌مندی از خدمات نخبگان و صاحبان ایده‌های نو و پژوهشگران بسیجی شهرستان کازرون مبادله شد.

براساس مفاد مندرج در این تفاهم‌نامه، طرفین ضمن ایجاد بستری مناسب‌تر برای تقویت تعامل‌های سازمانی، تلاش می‌کنند تا با تکیه به مبانی علمی و ذیل سیاست‌گذاری‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه تقویت مجموعه برنامه‌های جاری و برداشتن گام‌های نوین در جهت ارایه خدماتی مطلوب به عموم مردم را ایجاد کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴