پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون با بیان اینکه در عرصه خرید کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا، ولی امر مسلمین حکم جهاد داده است و ما سرباز جنگ اقتصادی فرمانده کل قوا هستیم، گفت: امروز حتی از کمترین کاری که می‌توانیم برای تولید داخلی انجام دهیم، نباید دریغ کنیم.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، با اشاره و مقایسه تاریخ اسلام، وضعیت کشور‌های همسایه و همچنین تاریخ انقلاب، حکم تشکیل شجره طیبه بسیج را دستوری ملکوتی و الهی از سوی امام خمینی (ره) عنوان کرد و  گفت: با بررسی وضعیت ولایت در دوران ائمه معصومین (ع)، درمی‌یابیم که در زمان معصومین (ع) حتی از جنازه امام نیز نگذشتند و یا از امام در زندان نیز می‌ترسیدند اما امروز نسلی با محوریت ولایت این چنین پا در رکاب ایستاده‌اند.

او افزود: امروز گروهی هستند که در صدر اسلام نبودند، در کشور‌های همسایه نیستند و از زمان انقلاب اسلامی به نام بسیج و حول محور ولایت رشد یافته‌اند.

حجت الاسلام صباحی اظهار داشت: بسیج یک شخص نیست، روحیه‌ای است که حضرت امام (ره) آن را بوجود آورد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث رشد و رویش آن شد که این روحیه در همه اقشار جامعه برای افتخار و سربلندی دین و کشور وجود دارد.

او ادامه داد: اشخاص جلوه‌ای از روحیه بسیجی حاکم بر کشور است و این روحیه محدود به گروه خاصی نیست. چنانچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، تا روحیه بسیجی و حاکمیت ارزش‌ها در جامعه است، هیچ تهدیدی متوجه انقلاب و کشور نمی‌شود.

امام جمعه کازرون در ادامه با بیان اینکه ما وارث دفاع مقدس و شهدا هستیم و جبهه‌ها الگوی ترازی برای ما هستند، اذعان داشت: ضروری است که اقدامات ما به گونه‌ای باشد که عیار و روحیه بسیجی‌مان و وارث شهدا بودن را نشان دهد. به همین لحاظ جبهه‌های دفاع مقدس الگویی موفقیت آمیز برای روحیه بسیجی است تا ببینیم رزمندگان چه روحیاتی داشتند و همه اقشار از آن‌ها برای تمام مراحل زندگی الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام صباحی در بخش دیگری از سخنان خود به ولایتمداری بسیجیان و اولویت امروز جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ما از لحاظ تکلیف و مسیر دچار سردرگمی نیستیم چرا که از چشمه جوشان غدیر بهره‌مندیم. پس جایگاه خودمان، دشمن و تکلیف را گم نمی‌کنیم.

او با اولویت برشمردن مسائل اقتصادی اضافه کرد: لازم است که برای رفع موانع به اندازه خودمان تلاش کنیم چرا که اولویت اکنون در زمینه اقتصادی است. حمایت از تولید کالا و مانع شدن از قاچاق کالا، حمایت از تولیدکننده و کمک به استقرار مدیران توانمند، از جمله وظایف امروزه ماست.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: در عرصه خرید کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا، ولی امر مسلمین حکم جهاد داده است. ما سرباز جنگ اقتصادی فرمانده کل قوا هستیم. امروز حتی از کمترین کاری که می‌توانیم برای تولید داخلی انجام دهیم، نباید دریغ کنیم. روزی خرمشهر، هویزه و آبادان در خطر بود و امام (ره) فرمودند که باید آزاد شود. امروز، اما تحت فشار اقتصادی هستیم و لازم است با فرمان رهبر معظم انقلاب دلاورانه و مجاهدانه در برابر فشار و مشکلات اقتصادی مجاهدت و از کالای داخلی حمایت کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸