پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خبر پیشین کازرون نما تایید شد / جلسه معارفه در حال برگزاری است
به گزارش کازرون نما، آیین تکریم و معارفه علی مظفری فرماندار پیشین شهرستان ویژه کازرون و امیرحسن مرادی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون در حال برگزاری است.

 به گزارش کازرون نما، آیین تکریم و معارفه علی مظفری فرماندار پیشین شهرستان ویژه کازرون و امیرحسن مرادی زادگان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون در حال برگزاری است.

بر اساس این خبر و پس از گذشت چندین ماه از استقرار دولت جدید، دکتر ایمانیه استاندار فارس طی حکمی امیرحسین مرادی را به سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون منصوب کرد تا روند انتخاب فرماندار کازرون، حداکثر سه ماه دیگه تمدید شود . ایمانیه در حکم انتصاب مرادی به این سمت اظهار امیدواری کرده است که "با اتکال به خداوند متعال، تحت عنایات حضرت ولی عجل الله تعالی فرجه الشریف ، با الهام از فراین مقام معظم رهبری مدظله العالی برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با روحیه انقلابی، پاکدستی و فسادستیزی ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی  نیروهای مسلحدر جهت تامین و حفظ امنیت پایدار و استقرار نظم و آرامش و اجرای دقیق سیاست های دولت سیزدهم در خدمت به مردم شریف شهرستان، موفق و موید باشید.

مرادی به صورت رسمی سرپرست فرمانداری ویژه کازرون شد + تصویر حکم استاندار

لازم به ذکر است مرادی، دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل و 25 سال سابقه مدیریت در وزارت کشور است. وی پیش از این، دهدار دهستان دادین و جره، سرپرست بخشداری جره و بالاده، بخشدار پشتکوه و بخش مرکزی و معاون فرماندار شهرستان نی ریز، بخشدار و معاون فرماندا شهرستان کوار، کارشناس ارشد امور سیاسی استانداری فارس، بخشدار مرکزی کازرون و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه کازرون بوده است.

کازرون نما، نخستین رسانه ای بود که خبر از انتصاب قطعی مرادی به سرپرستی فرمانداری کازرون را داده بود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
بسیار انتخاب شایسته و اصلحی هست . از نماینده کازرون تقاضامندیم پیگیر باشند که جناب آقای مرادی که از نیرهای مردمی و زحمتکش و اصلح شهرستان و استان میباشد بجای سرپرستی حکم فرمانداری کازرون برای ایشان اهدا گردد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸