پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
کازرون نما- معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: با هدف بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی دانشگاه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات خوابگاهی خریداری شد.
به گزارش کازرون نما،  سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به لحاظ خدمات خوابگاهی، بضاعت محدودی دارد، اما با این وجود تلاش شده است تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی استفاده شود. از جمله طی سال‌های اخیر با حمایت دکتر فریدون مهبودی، یکی از خیّرین شهرستان کازرون، کار احداث خوابگاه ۳۴۰ نفره دختران در پردیس دانشگاه شروع شده است که انتظار می‌رود کار ساخت آن با حمایت‌های سایر خیّرین سرعت بیشتری به خود بگیرد. همچنین تلاش کرده‌ایم تجهیزات خوابگاه‌های فعلی را نیز ارتقا بخشیم که خوشبختانه در آغاز شروع سال تحصیلی موفق به تحقق این موضوع شدیم.

معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی، معاونت دانشجویی از این فرصت استفاده کرد و تجهیزات مورد نیاز سلف سرویس و خوابگاه را خریداری نمود.

خاتمی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات آشپزخانه‌ای برای سلف سرویس دانشگاه با هدف صنعتی کردن آن خریداری شده است و همچنین بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات با همکاری صندوق رفاه دانشجویان برای خوابگاه‌های دانشجویی خریداری شد.

شایان ذکر است، تجهیزات خریداری شده شامل اقلامی همچون ۱۲۰ عدد تخت‌خواب، ۲۰ دستگاه یخچال، دو دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، ۲۰ عدد کمد، چهار درب فلزی و یک عدد جارو برقی خوابگاهی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹