پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تاکید کرد که همه نیروهای نظامی و انتظامی، در واقع پاسداران حافظ نظام و انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تاکید کرد که همه نیروهای نظامی و انتظامی، در واقع پاسداران حافظ نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان سه‌شنبه ۲۰ مهر در دیدار فرمانده سپاه ناحیه کازرون که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: ار همدلی و ابراز محبت و لطف فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان که مایه امیدواری و دلگرمی است، قدردانی می‌کنم.

زراعتیان با اشاره  به آیه قرآنی«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»  یادآور شد: در حقیقت‏ خدا حال قومی را تغییر نمی‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند و خدا را بابت  این مردم بصیر و همیشه در صحنه و قدردان شهرستان کازرون سپاسگزاریم.

او گفت: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن فرمانده واحد با تفکر و عقیده و کارمشترک، همدلی و تعصب و غیرت مثال زدنی در ماموریت ها و فعالیت ها نسبت به سایر نیروها نظامی دنیا برخوردارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: نظم و امنیت مهمترین محصول مشترک هر کشوریست و خدا را شاکر هستیم که همه نیروهای نظامی و انتظامی برای انجام ماموریت‌ خود در مسیر پاسداری از نظام اسلامی و حفظ نظم و امنیت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

زراعتیان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همچنان در مسیر رسیدن به قله تعالی پیش می‌رود، گفت: نظام جمهوری اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت، مشکلات و موانع را به خوبی برطرف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه هیچگونه سستی و کاهلی در مسیر انجام وظیفه پذیرفتنی نیست، گفت: رضایمندی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه هر کشوری است و خوشبختانه شاهد لطف و محبت مردم نسبت به این نیروها هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲