پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
به گزارش کازرون نما؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون سه‌شنبه گفت:‌ معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه این شهرستان شامگاه دوشنبه به منظور نظارت بر عملیات مهار آتش در ارتفاعات منطقه کمارج حضور یافته بود، آتش‌سوزی که در نهایت ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه خاموش شد.
به گزارش کازرون نما؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون سه‌شنبه گفت:‌ معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه این شهرستان شامگاه دوشنبه به منظور نظارت بر عملیات مهار آتش در ارتفاعات منطقه کمارج حضور یافته بود، آتش‌سوزی که در نهایت ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه خاموش شد.  

سید مجتبی ایران محبوب درباره جزئیات حادثه تصادف شامگاه دوشنبه گفت: یک خودروی عبوری با سرعت زیاد در هنگام عملیات نظارت و مهار آتش با معاون فرماندار کازرون و یک نفر از اهالی روستا برخورد کرد و محل را ترک کرد.

وی اظهار داشت:  در این حادثه، این افراد دچار شکستگی در نقاط مختلف بدن شدند و برای درمان به بیمارستان ولیعصر کازرون انتقال یافتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: بنا بر اعلام منابع درمانی، حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد است و آنها در حال طی درمان و مراقبت‌های لازم هستند.
ایران محبوب همچنین اظهار داشت:‌ هم‌اینک نیروهای منابع طبیعی برای پایش محیطی و جلوگیری از شکل‌گیری دوباره آتش‌سوزی در منطقه کمارج حضور دارند.

به گفته وی، میزان خسارات و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

آتش‌سوزی منطقه کمارج از توابع بخش کنارتخته کازرون یکشنبه ۱۸ مهرماه آغاز شد و شامگاه این روز به ارتفاعات مشرف به کارخانه سرامیک سابق این شهر و مناطق قلعه سید و ناصرآباد گسترده شد.

قبل از ظهر دوشنبه ۱۹ مهرماه جاری، آتش‌سوزی در این مناطق مهار شد اما تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش در منطقه کمارج ادامه یافت.

به گفته یوسف فروتن معاون عمرانی فرماندار کازرون، افزون بر حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای مردمی و کارکنان دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در شهرستان کازرون اعم از منابع طبیعی، حفاظت از ‌محیط زیست، جمعیت هلال احمر وسپاه و بسیج در عملیات خاموش کردن آتش در این شهرستان مشارکت داشتند.

کمارج در ۳۰ کیلومتری شهر کازرون واقع است.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹