پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
به گزارش کازرون نما؛ معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که جهادگران عضو گروه‌های جهادی باید شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند و گفت: شهید سلیمانی، با اخلاص و روحیه جهادی، مردم را با خود همراه و در مقابله با دشمن تاریخ سازی کرد.
به گزارش کازرون نما؛ معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که جهادگران عضو گروه‌های جهادی باید شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند و گفت: شهید سلیمانی، با اخلاص و روحیه جهادی، مردم را با خود همراه و در مقابله با دشمن تاریخ سازی کرد.

سرهنگ پاسدار قاسم علی پور در دیدار با مسئولان گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون که در روستای کم‌برخوردار کلانی از توابع کوهمره دهستان دشت برم کازرون برگزار شد، گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند با حرکت روبه جلو در راستای محرومیت زدایی، اقدامات ماندگار و موثری را انجام دهند و گره‌های بزرگی را باز کنند.

 علی‌پور اضافه کرد: وقتی صحبت از مجاهد و حرکت جهادی می‌کنیم عملا صحبت از مجموعه‌ای می‌شود که بر پایه خودباوری و متکی بر ایمان بر اساس غیرت دینی بر مبنای یک فهم درست و طراحی صحیح توسط افراد و گروه‌ها  انجام می‌شود که در این مسیر استقامت می‌کنند و مجاهدت و استقامت آنها منجر به این می‌شود که باب رحمت الهی باز شده و شرایط جدیدی به‌وجود آید.

علی‌پور ادامه داد: در مواقع سیل و زلزله اولین کسانی که قبل از دستگاه های اجرایی وارد میدان می‌شوند هنین گروه های جهادی هستند و جهادگران استان فارس حضور چشمگیر در عرصه های خدمت رسانی دارند و اتفاقات خوبی به دست آن‌ها رقم خورده است.

این مقام نظامی در سپاه کازرون با تاکید بر اینکه از اقدامات گروه‌های جهادی حمایت قاطع خواهد شد، خاطرنشان کرد: این جامعه به همت، غیرت، ایمان و فداکاری جهادگران نیاز دارد و با این روحیه موجود در جوانان جهادگر، ایران به افق‌های درخشانی دست خواهد یافت.

مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های این گروه جهادی ارائه داد و گفت: جهادگران این گروه در مناطق محروم شهرستان به محرومیت زدایی در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، مشاوره و ... مشغول هستند.

هادی غضنفری گفت: با یاری خداوند و حمایت های بی‌دریغ فرمانده جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در تابستان امسال با شعار "خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت" با حضور جوانان جهادگر در منطقه محروم فامور در عرصه های مختلف به فعالیت پرداختیم.

غضنفری، حضور مستمر سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در کنار جهادگران قبل و حین اردوی جهادی را مایه دلگرمی اعضای گروه جهادی دانست و گفت: در راستای مطالبه رهبری از گروه های جهادی مبنی بر «پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی» و «لزوم تبدیل حرکتهای جهادی به گفتمان عمومی» در نظر داریم با استفاده از همه ظرفیت ها اعم از نخبگان و دستگاه های مختلف به این مهم دست یابیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹