پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳
به گزارش کازرون نما؛ دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه، در دیدار با دکتر امانی معاون وزیر راه شهرسازی و رئيس سازمان راهداری کشور در ارتباط با روکش راه های روستایی و احداث جاده شهرنجان_پریشان به بررسی مشکلات فنی و ریزشی این جاده پرداخت.
به گزارش کازرون نما؛ دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه، در دیدار با دکتر امانی معاون وزیر راه شهرسازی و رئيس سازمان راهداری کشور در ارتباط با روکش راه های روستایی و  احداث جاده شهرنجان_پریشان به بررسی مشکلات فنی و ریزشی این جاده پرداخت.

 دراین دیدار نماینده مردم در ارتباط با پروژه تعریض محور کازرون_سیف آباد، روشنایی محور قائمیه به کازرون، تکمیل محور قائمیه به نودان و چهارخطی جاده کازرون به پل آبگینه هم چنین انتخاب هرچه سریعتر پیمانکاران جهت تسریع کار به گفتگو پرداختند و معاون وزیر راه و شهرسازی قول مساعد جهت پیگیری و شروع این پروژه ها را در اسرع وقت داد.

دکتر فریدون عباسی با تاکید بر اهمیت ماشین آلات راهداری در منطقه، خواستار بودجه جهت تعمیر ماشین آلات راهداری کازرون و تامین ماشین آلات راه سازی از سایر نقاط فارس و استان های همجوار شد وی همچنین تهیه و خرید ماشین آلات راه سازی و تقویت راهداری کازرون و کوهچنار را اولویتی بسیار مهم در زمینه امنیت جاده ای منطقه دانست. 

طی این دیدار مقرر شد مطالبات و درخواست های نماینده مردم کازرون و کوهچنار توسط دکتر اکبری معاون سازمان راهداری کشور پیگیری و مصوبات این جلسه همزمان طی تماس تلفنی به مدیرکل راهداری استان فارس ابلاغ  گردید تا هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهند.

همچنین مقرر شد طی موعد زمانی مشخص نتیجه به صورت عملیاتی با بازدید مدیران سازمان راهداری کشور صورت گیرد.

ساعتی بعد طی تماس تلفنی دکتر فریدون عباسی با دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بررسی موانع و مشکلات جاده ای،راه و شهرسازی در منطقه پرداختند.

در این تماس نماینده مردم کازرون و کوهچنار ضمن حائز اهمیت شمردن سرعت در عملیات پروژه تونل محرم و پیشرفت از هر دو طرف تونل نیز تاکید بر تامین منابع مالی جهت اختصاص بودجه و تقویت پیمانکار به صورت هرچه سریعتر از سوی وزارت راه و شهرسازی رایزنی هایی کردند.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
درود بر دکتر عباسی نماینده پیگیر و پرتلاش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸