پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
به گزارش کازرون نما؛ مدیر آموزش و پرورش کازرون در ماه پایانی سال تحصیلی 1400-1399 عنوان کرد: موفقیت دانش آموزان و فرهنگیان کازرونی در سطح کشور در مسابقات و برنامه‌های حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت
به گزارش کازرون نما؛ مدیر آموزش و پرورش کازرون در ماه پایانی سال تحصیلی 1400-1399 عنوان کرد:

موفقیت دانش آموزان و فرهنگیان کازرونی در سطح کشور در مسابقات و برنامه‌های حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: مسابقات و فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت در سال تحصیلی جاری برگزار گردید و فرهنگیان و دانش آموزان کازرونی نتایج خوبی در سطح کشور کسب کردند. 

به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی ضمن تبریک کسب مقام‌های کشوری در حوزه پرورشی و سلامت توسط فرهنگیان و دانش آموزان این شهر اظهار داشت: چهار ساحت از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین، در حوزه پرورشی، تربیت بدنی و سلامت محقق خواهد شد و اين نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در مدرسه شور، نشاط و حرکتی ايجاد شود، باید نگاه مدیر و عوامل اجرایی مدارس به این حوزه بسیار مثبت باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون هدف از برگزاری مسابقات این حوزه را توسعه فرهنگ قرآنی و هنر دینی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و موفقیت در این عرصه را موجب کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست. 

جمشیدی افزود: تربیت یافتگان نظام آموزشی ما باید با فضاهای مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی آشنا شوند تا بتوانند بر اساس علاقمندی‌ها و مهارت‌هایی که در خود می‌بینند آن را شکوفا کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه ویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شده است، گفت: طاهره جمالی، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمانی، به عنوان مدیر موفق و کانون به عنوان کانون برتر کشوری انتخاب شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: همکاران فرهنگی فرزانه بهبهانی نژاد مقام اول کشور در مسابقه حمایت از کالای ایرانی، حمیدرضا بنیادی مقام دوم کشور در تک نوازی و ضرب زورخانه ای و فاطمه صحرابان مقام برتر کشور در جشنواره فرهنگی هنری مهتاب در نور را کسب کردند. 

جمشیدی اضافه کرد: در بخش دانش آموزان امیرحسین توفیقی از دبیرستان سعادت و آرتین احمدی از دبستان شهید طهماسبی به ترتیب مقام های اول و دوم کشور در رشته وبلاگ نویسی را کسب کردند.  

وی ادامه داد: محمدرضا سهولت کار از هنرستان فنی دکتر شریعتی مقام اول کشور در نمدمالی را کسب کرد و و شیوا حیدری از هنرستان کار و دانش امام رضا(ع) در رشته طراحی شایسته تقدیر شد.  

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: دانش آموزان مهدی انصاری و مهدی طوفان فرد از دبیرستان شهید دستغیب به ترتیب مقام اول در شته احکام و مقام سوم داستان نویسی کشور را کسب کردند و رزیتا نژادی از دبستان سلمان فارسی به مقام برتر کشور در نقاشی مدافعان سلامت دست یافت.
    
جمشیدی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری‌های مدیران مدارس، همکاران فعال در حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت و خانواده‌های دانش آموزان که نقش بسزایی در کسب این مقام‌های کشوری داشته‌اند، عنوان کرد: افتخارآفرینی این عزیزان نشان دهنده توانمندی و پتانسیل بسیار خوب فرهنگیان و دانش آموزان این شهر بویژه در شرایط سخت کرونایی می باشد و لازم است همچنان این روند تقویت شده و ادامه داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹