پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
به گزارش کازرون نما ، سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار بسیجی این شهرستان با شبکه بهداشت جهت خدمت به مردم همکاری داشته اند.
به گزارش کازرون نما ، سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار بسیجی این شهرستان با شبکه بهداشت جهت خدمت به مردم همکاری داشته اند.

او افزود: در راستای همکاری هرچه بهتر با شبکه بهداشت شهرستان ۴ جلسه پدافند زیستی ناحیه‌ای با حضور اعضاء از جمله رئیس شبکه بهداشت برگزار شده و با توجه به وضعیت شهرستان، ماموریت به بسیجیان در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان با رمز یا ابا عبدالله الحسین (ع) ابلاغ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تصریح کرد: در اجرای فراگیر طرح شهید سلیمانی در راستای ابلاغ برنامه در شهرستان کازرون و همکاری با شبکه بهداشت ۸۳ تیم مراقبت عمومی، ۸۳ تیم حمایتی و ۸۳ تیم نظارتی حضور فعال در صحنه داشته و دارند.

او با بیان اینکه بسیج تا لحظه آخر در مبارزه با بیماری کرونا در خدمت به مردم حضور دارد، افزود: در راستای ابلاغ فرمانده سپاه فجر فارس و همکاری با شبکه بهداشت سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون جهت تزریق واکسن کرونا با ۶ کانتر تزریق در اختیار شبکه بهداشت قرار داده شده که روزانه بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر در سنین مختلف تزریق به عمل می‌آید.

سرهنگ توکل از همکاری خوب یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان گفت و یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندهان نظامی تیپ تکاور امام سجاد (ع) نیروی زمینی سپاه و مرکز آموزش ۰۷ ارتش و یگان‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان کازرون سالن ها‌ی ورزشی این مجموعه‌ها با ظرفیت ۸۰ تخته خواب جهت استفاده در زمان احتیاج شبکه بهداشت فعال و آماده به کار است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در خدمت به محرومان اشاره داشت و بیان کرد:گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اهداء بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی به خانوار‌های کم برخوردار و دیگر اقدامات سازندگی شامل مرمت و بازسازی منازل محرومان نقش ایفاء کرده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷