پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
به گزارش کازرون نما، دکتر فاضل‌نیا به همراه دکتر غلامرضا شهریور، مدیرعامل موسسه خیریه روستاییان و عشایر فارس و جناب آقای مهندس سید اعظم رضوی، ضمن بازدید از وضعیت فعلی ساخت خوابگاه خیرساز 340 نفری دانشجویان دختر در پردیس این دانشگاه، از نزدیک در جریان تازه‌ترین مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه و مراحل باقیمانده اتمام آن قرارگرفتند.

صبح روز چهارشنبه، 18 فروردین‌ماه 1400، دکتر غریب فاضل‌نیا، رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه دکتر غلامرضا شهریور، مدیرعامل موسسه خیریه روستاییان و عشایر فارس و جناب آقای مهندس سید اعظم رضوی، ضمن بازدید از وضعیت فعلی ساخت خوابگاه خیرساز 340 نفری دانشجویان دختر در پردیس این دانشگاه، از نزدیک در جریان تازه‌ترین مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه و مراحل باقیمانده اتمام آن قرارگرفتند.

بازدید مدیرعامل موسسه خیریه روستاییان و عشایر فارس از پیشرفت فیزیکی ساخت خوابگاه خیرساز دانشجویان دختر دانشگاه سلمان فارسی

بنا به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر فاضل‌نیا، رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این بازدید ضمن خوش‌آمد گویی به آقایان دکتر شهریور و مهندس رضوی به عنوان نمایندگان خیر بزرگوار دکتر فریدون مهبودی، و نیز ارائه توضیحاتی مبسوط پیرامون ضرورت‌ها، اهمیت‌ها و ظرافت‌های بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین شهرستان کازرون، بر هماهنگی و همراهی‌های طرفین جهت پیگیری روند ساخت و ساز پروژه خوابگاه فوق تأکید نمودند.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت جلب همکاری مسئولین شهرستان برای آماده‌سازی خوابگاه، افزود: تسریع و تکمیل ساخت این خوابگاه باعث ایجاد انگیزه و ترویج این فرهنگ در خیرین شهرستان خواهد شد.

دکتر فاضل‌نیا در پایان ابراز امیدواری نمود که با توجه به مذاکراتی که با دکتر مهبودی داشته‌اند، هر دو ضلع این پروژه به صورت یکپارچه، همزمان و مطابق با مفاد توافق‌نامه موجود که انشاءالله لازم است به صورت یک قرارداد حقوقی هم تنظیم شود، ساخته شود.

دکتر غلامرضا شهریور، مدیرعامل موسسه خیریه روستاییان و عشایر فارس و نماینده خیر محترم، نیز در این دیدار با تأکید بر علاقه‌ای که نسبت به پروژه و روند پیگیری ساخت و ساز آن دارند، از روند پیشرفت فعلی ابراز خشنودی کرده و اظهار امیدواری کردند که با حمایت‌ها و پیگیری‌های همه جانبه بتوانند پروژه را مطابق برنامه زمانبندی شده به بهره‌برداری برسانند.

گفتنی است این مجموعه خوابگاهی با زیربنایی بالغ بر 3 هزار مترمربع به صورت حیاط مرکزی و در دو طبقه احداث خواهدشد و گنجایش 340 نفر را دارا خواهد بود.

محل اجرای این پروژه در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در 4 کیلومتری غرب شهر کازرون و در امتداد جاده کازرون ـ بوشهر قرار دارد. این پردیس 78 هکتاری بزرگترین پروژه عمرانی توسعه فضاهای دانشگاهی در غرب استان فارس محسوب می‌شود و در حال حاضر کار احداث بناهایی از جمله ساختمان دانشکده علوم پایه، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، ساختمان مجموعه کلاس‌ها، ساختمان سلف سرویس، ساختمان خوابگاه خیّرساز دختران، زمین ورزشی روباز، بازارچه دانشجویی و... در آن دنبال می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷