پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
پیگیری جدی‌تر پروژه‌های ناتمام شهرستان کازرون:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ با حضور دکتر عباسی‌ و جمعی از مدیران مرتبط با پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، در چارچوب راهبرد جهاد خدمت و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال با پیشنهاد نماینده مردم، کارگروه پشتیبانی و رفع موانع در شهرستان کازرون تحت عنوان «کارگروه پیشران کازرون» در این شهرستان تشکیل و اولین جلسه آن برگزار گردید.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ با حضور فریدون عباسی‌دوانی نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار و جمعی از مدیران شهرستان و مرتبط با پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، در چارچوب راهبرد جهاد خدمت و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال (تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) با پیشنهاد نماینده مردم، کارگروه پشتیبانی و رفع موانع در شهرستان کازرون تحت عنوان «کارگروه پیشران کازرون» در این شهرستان تشکیل و اولین جلسه این کارگروه همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران در دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار برگزار گردید.

گفتنی است مطابق برنامه ریزی انجام گرفته، جلسات کارگروه پیشران بصورت منظم و هفتگی با دستور کار مشخص توسط دبیرخانه این کارگروه و به ریاست فرماندار ویژه کازرون جهت حمایت از تولید، رفع موانع و پشتیبانی‌‌ها و با مشارکت نماینده کازرون و کوه‌چنار تشکیل خواهد شد. 

در اولین جلسه پیشران، موضوع رسیدگی و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان کازرون که طبق نقشه راهبرد جهاد خدمت دکتر عباسی تعداد ۶ طرح کلان و راهبردی در این حوزه طراحی شده است مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید‌.



همچنین در اولین جلسه کارگروه پیشران، موضوعات "توسعه شهرک های صنعتی" و "توسعه شهرک های کشاورزی" با حضور مدیران مرتبط بررسی و تصمیمات لازم بر اساس برنامه زمانبندی معین اتخاذ و متولی امر مشخص گردید. در این جلسه یک طرح سرمایه گذاری در حوزه خدمات فنی و مهندسی نیز تصویب و در دستور کار شهرستان قرار گرفت.

اولین جلسه این کارگروه ۱۸‌مصوبه داشت که مقرر گردید توسط فرماندار ویژه شهرستان و رییس کارگروه ابلاغ و مصوبات تا حصول نتیجه توسط دبیرخانه این کارگروه پیگیری و دنبال شود.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲