پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
به گزارش دریافتی کازرون نما، با 3 میلیارد ریال اعتبار جذب شده توسط نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، و نیز با استفاده از توان خیرین چند پروژه فرهنگی ورزشی در آموزش و پرورش کازرون اجرایی شد.

با 3 میلیارد ریال اعتبار جذب شده توسط نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، و نیز با استفاده از توان خیرین چند پروژه فرهنگی ورزشی در آموزش و پرورش کازرون اجرایی شد. 

به گزارش دریافتی کازرون نما، در دی ماه سال 1399 و پس از انتقال کمبودهای حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون به نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیدار دکتر عباسی با معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، مبلغ 3 میلیارد ریال جهت ارتقای شاخص های این حوزه اختصاص یافت.

امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، با اعلام این خبر گفت: با مبلغ جذب شده توسط نماینده محترم مردم و نیز 2 میلیارد و یکصد میلیون ریال کمک خیرین و مدارس، تعویض کفپوش سالن چندمنظوره شهید فهمیده، ساخت در زیبا و بزرگ مجموعه ورزشی شهید بهنام کبیری، با نمای سنتی، و راه اندازی سه مدرسه پویا انجام شد.   
 
وی با اشاره به مبالغ هزینه شده برای هر کدام از این طرح ها اظهار داشت: برای تهیه و تعویض کفپوش مقاوم سالن ورزشی چند منظوره شهید فهمیده و زیباسازی سالن مبلغی بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون ریال و جهت ساخت در ورزشگاه مجموعه ورزشی شهید بهنام کبیری قریب یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده، که بزودی نصب خواهد شد.

جمشیدی افزود: برای راه اندازی سه مدرسه پویا (مجهز به وسایل مختلف ورزشی و بازی‌های جذاب، متناسب با سنین دانش آموزان) شامل مدارس امام علی (ع)، دکتر امیرزاده و حاج رفان، نیز با کمک مدارس، بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال و جهت تجهیز کانون حرکات اصلاحی با دستگاه پیشرفته و مجهز اندازه گیری الکترونیکی توده بدنی (تنها دستگاه موجود در سطح استان) حدود یکصد و پنجاه میلیون ریال هزینه شد.

وی با تقدیر از زحمات تمام کسانی که در مسیر جذب اعتبار و راه اندازی و تجهیز این اماکن یاری رسان آموزش و پرورش بودند، به ویژه نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، شورای معاونین و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون گفت: دانش اموزان کازرونی بسیار مستعد هستند و ما مسئولان باید شرایط را برای شکوفا شدن استعدادهای آنان فراهم کنیم.

گفتنی است طی مراسمی با رعایت فاصله اجتماعی و حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مدیر دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش کازرون و پیشکسوتان و دبیران تربیت بدنی از عوامل اجرایی تعویض کفپوش سالن ورزشی شهید فهمیده با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اذان صبح
۰۵:۱۰:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۰۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۴۵
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۱۲