پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون خبرداد؛
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی به‌عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور برای دانشجویان رشته پزشکی که در بیمارستان‌ها و بخش‌های بالینی پرخطر حضور فعال دارند، واکسن کرونا تأمین و تزریق کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی به‌عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور برای دانشجویان رشته پزشکی که در بیمارستان‌ها و بخش‌های بالینی پرخطر حضور فعال دارند، واکسن کرونا تأمین و تزریق کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، محمدرضا دالوند از تزریق واکسن کرونا به دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون خبر داد و اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و مجدانه‌ای که از اواخر سال گذشته تاکنون توسط این واحد دانشگاهی، از طریق معاونت علوم پزشکی و ریاست دانشکده پزشکی و همکاری مفید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، صورت گرفت تعداد ۱۰۰ دوز واکسن کرونا برای دانشجویان رشته پزشکی تأمین شد.

وی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به‌عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور است که برای دانشجویان بخش پزشکی واکسن کرونا تهیه‌کرده است، افزود: امروز در بیمارستان نمازی در نوبت نخست به ۵۰ نفر از دانشجویان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی که در بخش‌های بالینی پرخطر ازجمله بخش اورژانس حضور فعال دارند، واکسن کرونا تزریق شد و امیدواریم به‌زودی برنامه زمان‌بندی برای تزریق نوبت دوم هم اعلام شود تا دانشجویان با آرامش و امنیت بیشتری بتوانند با خدمت‌رسانی و همکاری با کادر درمان، دوره‌های خود را به‌خوبی به پایان برسانند .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با ابراز امیدواری از ادامه روند واکسیناسیون برای دیگر دانشجویان در بخش علوم پزشکی ادامه داد: امیدواریم با تلاش و پیگیری معاونت علوم پزشکی واحد و همکاری مؤثر دیگر مسئولان بتوانیم برای رشته‌های پرستاری، مامایی و سایر رشته‌های گروه علوم پزشکی این واحد دانشگاهی ، که در محیط درمانی حضور دارند و خطر ویروس کرونا آنها را تهدید می‌کند، دریافت کنیم.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳