پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
شهردار کازرون:
شهردار کازرون از عدم ثبات در مدیریت شهری به عنوان یکی از عوامل عقب افتادگی شهرها نام برد. به گزارش دریافتی کازرون نما، به مناسبت روز شهردار رئیس و اعضای نظام مهندسی کازرون با حضور در دفتر شهردار از زحمات و تلاش های شهردار کازرون تقدیر کردند.
شهردار کازرون از عدم ثبات در مدیریت شهری به عنوان یکی از عوامل عقب افتادگی شهرها نام برد. 

به گزارش دریافتی کازرون نما، به مناسبت روز شهردار رئیس و اعضای نظام مهندسی کازرون با حضور در دفتر شهردار از زحمات و تلاش های شهردار کازرون تقدیر کردند. 

شهردار کازرون با بیان اینکه یکی از عوامل عقب افتادگی شهرها عدم ثبات مدیریت شهری است، اظهار کرد: عدم ثبات مدیریت در شهر باعث شده که ایده ها و طرح هایی که مد نظر مدیریت شهری است، به درستی اجرا نشود و حتی بعضی مواقع با آمدن مدیران جدید، آن طرح ها مسکوت مانده یا ملغی شود.

از مدیران انتظار حمایت بیشتری داریم

محمد امین مهرورز با اشاره به اینکه شهر کازرون پتانسیل زیادی برای کارهای زیربنایی وعمرانی بیشتر دارد، گفت: ما با توجه به مشکلات اقتصادی تمام تلاش خودمان را جهت رفع مسائل ومشکلات شهر به کار بسته‌ایم ولی متاسفانه با توجه به فرسودگی جداول، معابر و بافت فرسوده، بیشترِ نقاط شهر نیاز به کار و اصلاح دارد و در این بین، افزایش قیمت مصالح، قیر و... تا حدودی ما را محدود کرده؛ اما با این وجود امسال کارها و پروژهای خوبی از جمله بازگشایی خیابان کارگر شمالی و تملک املاک مورد مسیر، فاز اول پارک تپه ای بعثت، تعریض و زیباسازی برخی  خیابانهاي اصلی شهر و بازسازی میادین و... انجام شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیاز به بودجه زیادی دارد، افزود: ما طرح های متعددی را برای اجرا در نظر داشتیم، اما با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و هزینه بالای این پروژه ها نتوانستیم آنها را عملیاتی کنیم. 

شهردار کازرون خاطرنشان کرد:‌ دفترچه عوارض سال 99 نسبت به سال 98 تنها ٢۵ درصد افزایش داشت، بنابراین باید بودجه شهرداری را هم ٢۵ درصد افزایش می دادیم، اما با توجه به نیاز شهر به کارهای عمرانی، بودجه را به ٩٣ میلیارد تومان افزایش دادیم که واقعا تحقق این بودجه خیلی سخت بود، اما ما تا الان نزدیک به ٨٣ میلیارد آن را محقق کرده ایم. 

محمد امین مهرروز یادآور شد: از مدیران شهرستان کازرون انتظار می رود که از شهرداری بیشتر حمایت کنند و با ایجاد پل ارتباطی با مسئولان استانی و کشوری بتوانند بودجه ای را برای عمران و آبادانی شهر کازرون تامین کنند. 

او ادامه داد: از ادارات و نهادهای شهرستان هم توقع داریم که با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند وهزینه عوارض خود را پرداخت کنند تا شهرداری بتواند پروژه های خود را به نحو احسن انجام دهد.

در ادامه مهندس سید علی حسینی رئیس نظام مهندسی کازرون ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار گفت: این روز فرصتی بود تا از فعالیت های خالصانه شما در عرصه مدیریت شهری به ویژه در راستای توسعه و آبادانی، خدمات رسانی و زیباسازی شهر کازرون تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار کازرون خود از اعضای نظام مهندسی شهرستان است، بیان کرد: تعامل و همکاری بیشتر نظام مهندسی و شهرداری در خصوص رعایت دقیق قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم سازی اماکن و توجه ویژه به مسائل ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی موجب ارتقای کیفیت و افزایش پایداری و عمر مفید ساختمانی می شود که این موضوع رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷