پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
در دیدار با مقامات وزارت میراث فرهنگی صورت گرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ در راستای راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی برای پیشرفت منطقه، نماینده کازرون و کوه‌چنار برای دومین بار در دیدار با مقامات وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور بر رفع کمبود ها و مشکلات میراث فرهنگی کازرون تاکید کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ در راستای راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی برای پیشرفت منطقه، نماینده کازرون و کوه‌چنار برای دومین بار در دیدار با مقامات وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور بر رفع کمبود ها و مشکلات میراث فرهنگی کازرون تاکید کرد.

این دیدار دکتر عباسی با محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که با هدف پیگیری مصوبات نشست پیشین (دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور) صورت گرفت، دکتر عباسی با اشاره به اهمیت آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان های کازرون و کوه چنار خواستار ارتقای جایگاه و امکانات اداره میراث فرهنگی کازرون شد و موقعیت این اداره را با توجه به تعداد و پیشینه ارزشمند آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان شایسته توجه بیشتری دانست.

نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار با اشاره به وجود آثار و بناهای تاریخی در بافت سنتی شهر کازرون، خواستار همکاری مقامات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در جهت اختصاص بزرگترین خانه قاجاری کازرون به محل اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان شد و بر لزوم توجه و برنامه ریزی برای نگهداری و احیای بافت های تاریخی منطقه تأکید کرد.

توجه هرچه بیشتر به مجموعه جهانی بیشاپور، تأکید بر برنامه ریزی برای ساماندهی نقش برجسته های ساسانی سرمشهد و توجه به ارتقای امکانات سخت افزاری و تجهیزات مورد نیاز اداره میراث فرهنگی  از جمله دیگر موارد ذکر شده از سوی دکتر فریدون عباسی دوانی در دیدار با مقامات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود که با استقبال دکتر طالبیان روبرو شد. 

در این نشست معاونت فرهنگی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در جهت پیگیری درخواست ها و کاستی های اداره میراث فرهنگی شهرستان کازرون و قول مساعد داد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹