پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
با حضور سرپرست و مسئولان حوزه پزشکی:
به گزارش کازرون نما، محمدرضا دالوند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون صبح امروز در جلسه اعتبار‌سنجی پزشکی رشته پزشکی که با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه پزشکی برگزار شد، در حکمی سیده مریم علوی فوق تخصص روماتولوژی را به‌عنوان سرپرست موقت دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی معرفی کرد.

سرپرست موقت دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون معرفی شد.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا دالوند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون صبح امروز در جلسه اعتبار‌سنجی پزشکی رشته پزشکی که با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه پزشکی برگزار شد، در حکمی سیده مریم علوی فوق تخصص روماتولوژی را به‌عنوان سرپرست موقت دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی معرفی و از خدمات زینب‌السادات هجرتی که نزدیک به یک دهه ریاست این دانشکده را بر عهده داشت، قدردانی و سمت جدید وی را به‌عنوان معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تبریک گفت و برای آنا آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دالوند در این جلسه قدمت رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون را یادآور شد و گفت: این واحد دانشگاهی با ۳۵ سال فعالیت آموزشی، یکی از واحدهای باسابقه در کشور است و رشته پزشکی آن نیز از بدو تأسیس دانشگاه به این واحد اختصاص یافت و تاکنون خدمات زیادی را به کشور، جامعه علمی و مراکز درمانی ارائه کرده است.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا رشته پزشکی در این واحد دانشگاهی به لحاظ سطح کیفی با استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منطبق و برای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از ارائه امکانات فرهنگی به دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان بخش پزشکی نیز می‌توانند با رعایت دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود از امکانات دانشگاه به‌منظور فعالیت‌های مختلف ازجمله فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و دانشجویی در قالب‌ رسانه‌ای، مستندسازی، ارائه مقالات و ورزشی استفاده کنند.

سیده مریم علوی نیز در نخستین جلسه اعتبار‌سنجی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با ابراز امیدواری از همکاری دانشگاه با بخش پزشکی گفت: با حمایت‌های مؤثر مسئولان و همکاران، تمام سعی و تلاشمان را در راستای رفع مشکلات و تقویت این رشته حیاتی و باارزش در این واحد دانشگاهی خواهیم کرد.

سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با تأکید بر اهمیت کار استادان و آموزش در بخش بالینی اظهار کرد: با ارزیابی و نظارت دقیق‌تر از نحوه عملکرد استادان اطلاعات بیشتری را کسب کنیم تا برای ارتقای کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی و بهره‌وری بهتر گام برداریم و در آینده دانش‌آموختگان این رشته بتوانند نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه را به نحو شایسته رفع کنند.

وی با تأکید بر به‌روزرسانی سایت دانشکده پزشکی افزود: به‌منظور ارائه خدمات آموزشی و اطلاع‌رسانی‌ها، سایت دانشکده  باید به‌روزرسانی تا برنامه‌های درسی به دانشجویان در بخش‌های بالینی از ابتدای دوره از طریق سایت دانشکده انجام شود.

مختار مختاری معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون نیز با ابراز خرسندی از توجه سرپرست این واحد به بخش‌های مختلف دانشگاه به‌ویژه بخش پزشکی گفت: ساماندهی و توجه به بخش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از دغدغه‌های مهم سرپرست این واحد دانشگاهی است و همه ما در راستای ارتقای کیفیت آموزش در این دانشکده باید تلاش کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸