پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
با پیگیری دکتر فریدون عباسی دوانی صورت گرفت:
به گزارش دیافتی کازرون نما، به همت دکتر فریدون عباسی دوانی، پس از ده سال انتظار، اینک در روزهایی که مردم به‌شدت برای تشخیص بیماری کرونا در مضیقه هستند، بیمارستان ولی‌عصر(عج) کازرون، به دستگاه مهم سی‌تی اسکن، جهت تشخیص بیماران و حوادث ترومایی و کرونایی، تجهیز شد تا یکی دیگر از وعده های مهم ایشان محقق شود.

 به گزارش دریافتی کازرون نما، به همت دکتر فریدون عباسی دوانی، نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستانهای کازرون و کوه چنار و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، پس از ده سال انتظار، اینک در روزهایی که مردم به‌شدت برای تشخیص بیماری کرونا در مضیقه هستند، بیمارستان ولی‌عصر(عج) کازرون، به دستگاه مهم سی‌تی اسکن، جهت تشخیص بیماران و حوادث ترومایی و کرونایی، تجهیز شد تا یکی دیگر از وعده های مهم ایشان محقق شود.

در همین خصوص دکتر شرافت رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) کازرون ضمن ابراز خرسندی از این پیگیری، سی تی اسکن را اصلی‌ترین نیاز سلامت کازرون در شرایط فعلی برشمرد و تصریح کردند: دستگاه سی تی اسکن فعلی کازرون حدود ۱۰ سال قبل از رده خارج شده که دستگاهی با توان ۲ اسلایس است و اساسا توان تشخیص دقیق را ندارد و مکررا خراب و بلااستفاده می‌شود.

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر همه بیمارستان‌های اصلی استان فارس به دستگاه ۱۶ اسلایس مجهز شده است اما کازرون سال‌هاست که منتظر این دستگاه بوده، تاکید کردند: دستگاه جدید تهیه شده توسط نماینده مردم، متعلق به شرکت فیلیپس است که بالاترین کیفیت دنیا را دارد که زین‌پس نیازی به اعزام به شیراز و دیگر شهرها نخواهیم داشت و آمادگی شهرستان برای خدمت و‌ مدیریت بیماری کرونا افزایش جدی می‌یابد.

دکتر شرافت ضمن تشکر و قدردانی از  تلاش های دکتر عباسی دوانی گفتند: طی شش ماه گذشته تجهیزات مختلفی به همت نماینده شهرستان وارد این بیمارستان شده است وخبر خوش اینکه بزودی تجهیزات مهم دیگری هم جذب خواهد شد که در آینده نزدیک اطلاعات کاملی را به اطلاع همشهریان خواهیم رساند . اما امیدوار کننده است که بزودی شاهد رفع کمبودهای اساسی بیمارستان کازرون خواهیم بود.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸