پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
به گزارش کازرون نما؛ جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا با مصوبات مهمی پیرامون مراسمات عروسی و ترحیم، نحوه فعالیت اصناف و کنترل ورودی‌های شهرستان کازرون، برگزار شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کازرون به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون و با حضور دادستان و دیگر اعضا و مسوولین مربوطه شهرستان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.


در این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان نکاتی مربوط به حوزه مسوولیت خود پرداختند و مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در این شهرستان و لزوم کنترل هرچه بیشتر و بهتر این ویروس گفت: علاوه بر کنترل و اعمال محدودیت برای خودمان در سطح شهرستان، از پذیرش مسافران نوروزی در ایام عید نیز جهت حفاظت از سلامت خودمان و دیگران معذوریم.


معاون استاندار فارس با تاکید بر اهمیت نظارت دقیق بر اصناف و مجامع عمومی و هدفمند کردن ساعات فعالیت صنوف و کسبه گفت: مغازه ها تعطیل نخواهند شد اما در صورت بروز تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هر مغازه و واحد صنفی، تنها همان واحد صنفی و مغازه پلمپ خواهد شد.


برخی از مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

در ورودی و خروجی شهرها باید کنترل شده‌تر و دقیق‌تر عمل کرد.

برگزاری مراسمات و جلسات، هم از لحاظ تعدد جلسه و هم نفرات به حداقل رسانده شود.

تالارهای عروسی با توجه به مصوبات استان، تا اطلاع ثانوی کاملا تعطیل خواهند بود.

پیرامون مراسم ترحیم؛ به چاپخانه ها اعلام شود که در اعلامیه‌ها حتما قید کنند که هیچگونه مراسم ترحیم با حضور عموم برگزار نمی شود.

ورودی آرامگاه ها کنترل و محدود شود.

باشگاه های ورزشی فعلا به مدت دو هفته تعطیل شوند.

حضور کسانی که مبتلا به کرونا شده و جواب تست آنها مثبت می‌باشد در مجامع عمومی ممنوع است، که در صورت رویت در مجامع مختلف عمومی شهر از جمله فروشگاه‌ها، تهدید علیه بهداشت تلقی شده و جریمه سنگینی برای آنان در برخواهد داشت که اطلاع رسانی سراسری و همگانی در سطح شهرستان به صورت حقیقی و مجازی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

تصمیمی که برای اتحادیه ها گرفته می شود برای بازارچه‌ها نیز اتخاذ خواهد شد.

در دور دوم تزریق واکسن کرونا، برای تیم های مراقبتی بسیج، که همواره با توجه به ضدعفونی و نظارت‌های ایشان، در معرض خطر ویروس کرونا هستند، در نظر گرفته شود.

جلسه‌ای با اتاق اصناف و با کلیه روسای اتحادیه ها برای تعیین تکلیف مجتمع بازرگانان و امکان انتقال کسبه به آن مکان برگزار شود.

نقاهتگاهی از سوی شبکه بهداشت و درمان انتخاب شده و جهت استفاده و قرنطینه مبتلایانی که امکان بستری در خانه را ندارند، راه‌اندازی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸