پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به گزارش سرویس ورزشی کازرون نما؛ درحالی دیروز پروژه مجموعه ورزشی بزرگ کازرون با حضور میهمانان ویژه کلنگ زنی شد که در مورد این پروژه چندین سوال اساسی وجود دارد.
به گزارش سرویس ورزشی کازرون نما؛ دیروز ۹ اسفند ماه ۹۹ با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، سرکار خانم ژاله فرامرزیان و هیئت همراه وی و با حضور نماینده محترم کازرون و کوهچنار ،فرماندار محترم ویژه شهرستان کازرون، امام جمعه محترم کازرون، آحاد اقشار جامعه و چندین تن از مسوولین شهرستان کازرون سه زمین چمن مصنوعی روستایی در مناطق سیف آباد،سرمشهد و جره افتتاح و به بهره برداری رسید. 


پیش از این قرار بود مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی بزرگ کازرون که بودجه ساخت آن با 
پیگیری های نماینده دلسوز و مردمی، کازرون و کوهچنار دکتر عباسی تامین شده، در زمینی واقع در دشتک دوان انجام شود،اما پس از بازدید معاون وزارت ورزش و جوانان از زمین مذکور این کلنگ زنی بصورت نمادین برگزار شد!!!


معاون وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید از زمین اختصاص داده شده به این پروژه ایراداتی گرفتند که کل پروژه زیر سوال رفت!


سرکار خانم ژاله فرامرزیان اعلام نمودند به دلیل اینکه مکان پروژه در محدوده شهر نیست، تامین آب ، برق، امنیت و ...برای این پروژه هزینه بر و مشکل ست.


معاونت وزارت ورزش و جوانان از مسوولین شهرستان کازرون خواستند که مکانی دیگر برای ساخت این پروژه در نظر بگیرند. ایشان اعلام نمودند بودجه اختصاص داده شده پابرجاست و به محض اینکه زمین مورد نیاز تامین و تایید شود عملیات ساخت این پروژه آغاز خواهد شد!


حال چند سوال از مسوولین ذی ربط این پروژه:

۱.چرا محل زمین اختصاص داده شده به این پروژه قبل از آغاز مراسم کلنگ زنی به تایید وزارت ورزش و جوانان در استان و کشور نرسیده و اگر رسیده پس این ایرادات معاونت وزارت ورزش و جوانان برای چیست؟


۲.در انتخاب محل این پروژه بسیار مفید از چه کسانی مشورت گرفته شده و چند نفر اهل فن نظر داده اند؟


۳.در این مجموعه ارزشمند آمده است یک سالن ۳ هزار نفری هم ساخته می شود،این در حالی ست که کازرون مهد هندبال ایران دو تیم لیگ برتری آقایان و بانوان دارد و با این پتانسیل نیاز به یک سالن با ظرفیت حداقل ۱۰ هزار نفری هست، چرا که سالن ۳ هزار نفری هم اکنون در کازرون هست ،آیا این مهم در نظر گرفته شده است؟


۴.آیا پس از ایرادات گرفته شده از سمت مسوولین حاضر در کلنگ زنی این مجموعه باز هم همان محل بعنوان مکان ساخت مجموعه معرفی می شود یا با کارشناسی و نظر خواهی از متخصیصین محل مناسب تری انتخاب و اعلام خواهد شد؟


۵.آیا تا زمان انتخاب مکان جدید یا تایید همان مکان اولیه بودجه اختصاص داده شده به این پروژه پابرجا می ماند ؟

امید که سوالات ما بی پاسخ نماند!

امیدواریم مسوولین ذی ربط قدر این فرصت طلایی را بدانند و هر چه سریعتر عملیات ساخت این پروژه بسیار مفید و امید بخش برای ورزش کازرون آغاز شود.
نویسنده: سرویس ورزشی کازرون نما، مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴