پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
امام جمعه کازرون در جمع معاونان و مربیان پرورشی، اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ تعدد مولفه های موثر بر تربیت، امروزه کار تربیت را بسیار سخت تر کرده است. 
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ به مناسبت هفته گرامیداشت امور تربیتی و تربیت اسلامی مراسمی با حضور امام جمعه، مدیر و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کازرون و معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران، مربان بهداشت و دبیران تربیت بدنی مدارس این شهر به صورت مجازی (و تعدادی هم حاضر در جلسه) در کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد. 


در ابتدای مراسم معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تبریک میلاد حضرت علی(ع)، با بیان اینکه یکسال از شیوع کرونا در ایران و عدم حضور دانش آموزان در فضای آموزشی می گذرد، اظهار داشت: دلتنگ همکاران و دانش آموزان در محیط مدرسه هستیم و انشاءا..، با ریشه کنی این بیماری، دوباره شاهد حضور همگی و شور و نشاط در مدارس باشیم.


امیرحسین جمشیدی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری، که در دوران کرونایی نباید از مسائل تربیتی غافل شد، به عنوان الگویی تمام عیار مدنظر همکاران ما قرار گرفت. 


وی تصریح کرد: در بحث فضای مجازی همکاران ما مسائل پرورشی و تربیتی را در ابعاد مختلف اعتقادی، مشاوره ای، تربیت بدنی و سلامت را به خوبی انجام دادند و علاوه بر تاثیرگذاری خوب بر دانش آموزان، توانستند رتبه های خوبی را در سطح استان و کشور کسب کنند.  


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به جنگ نرم دشمن، تاکید کرد: مقابله با این هجمه دشمن، در کازرون که شهری مذهبی است، اهمیت و مسئولیت کار ما را دو چندان می کند. 


در ادامه حجت الاسلام صباحی، امام جمعه شهر کازرون، با بیان اینکه کار تربیتی به اندازه شناخت انسان سخت است، گفت: معلم پرورشی باید بتواند تمام علایق و سلیقه ها را جذب کند. 


وی افزود: امروزه مولفه های بیشتری، مانند شبکه های اجتماعی، موثر بر تربیت عمل می کنند، که این کار تربیت و مربیان پرورشی را بسیار سخت تر از قبل کرده است. 


امام جمعه کازرون با بیان اینکه معلم حتی از پدر و مادر هم بر دانش آموز تاثیرگذارتر است و کار تربیتی زودبازده نیست، خاطر نشان کرد: فراموش کردن نقش ماهیتی و ناامیدی از تاثیرگذاری، دو مورد زیان بار برای مربیان است. 


حجت الاسلام صباحی در پایان تصریح کرد: اکنون که تربیت متاثر از مسائل اقتصادی شده و فضای مجازی هم بسیار تاثیرگذار است، تربیت دانش آموزان کاری جهادی را می طلبد.  
گفتنی است در پایان از تعدادی مربیان پرورشی مدارس کازرون تجلیل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷