پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ امروز ۴ اسفند ماه از ساعت ۱۶ دیدار فینال لیگ برتر هندبال بانوان کشور بین دو تیم مدعی عنوان قهرمانی ،شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد برگزار شد.
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ در این دیدار پر برخورد تیم قدرتمند اشتاد سازه مشهد از ابتدای بازی با حملات پیاپی خود نبض بازی را در دست گرفت و چند گل جلو افتاد.


تیم اشتاد سازه مشهد که چندین بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت در دفاع و حمله بسیار مقتدر عمل کرد و در پایان نیمه اول بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود تیم اشتاد سازه مشهد پایان یافت.


در نیمه دوم بازی باز هم این تیم اشتاد سازه مشهد بود که سوار بر بازی بود. علیرغم حملات متوالی تیم شهید شاملی کازرون، تیم اشتاد سازه مشهد بسیار خوب دفاع کرد و از موقعیت های گلزنی بهتر استفاده کرد و در پایان این بازی نفس گیر با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به نفع تیم اشتاد سازه مشهد به پایان رسید و بانوان شهید شاملی کازرون در جایگاه دوم ایستادند و نایب قهرمانی سال گذشته خود را مجدد تکرار کردند.


بانوان شهید شاملی کازرون بسیار عالی بازی کردند اما وجود چندین ملی پوش در تیم هندبال اشتاد سازه مشهد ،خصوصا در خط دفاع و دروازه کار را برای بانوان هندبالیست کازرون سخت کرده بود.


ضمن عرض تبریک به بازیکنان و عوامل تیم شهید شاملی کازرون تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون با کسب نایب قهرمانی به همراه تیم اشتاد سازه مشهد جواز حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را پیدا کرد.

به امید موفقیت تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون در مسابقات آسیایی
نویسنده: سرویس ورزشی کازرون نما، مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸