پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
فرمانداری ویژه شهرستان کازرون در جلسه مدیریت بحران، بیان نمود:
به گزارش کازرون نما؛ جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت سیل، آتش سوزی و احتمال هجوم ملخ برگزار شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کازرون با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان با حضور مدیران و مسوولان مربوطه حول محور موضوعات حوزه مدیریت بحران همچون گزارش بارندگی و اقدامات انجام شده، نیازمندی ها و پیش بینی ها در شرایط جوی و بارندگی، پیش بینی و هماهنگی مقابله با هجوم احتمالی ملخ و احتمال آتش سوزی مراتع در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.


مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان لزوم برگزاری جلسه با مرتع داران و پیشگیری ‌های لازم برای آتش سوزی گفت: به طور کلی از ngoهای مختلف برای کمک به حفظ مراتع می توان استفاده کرد.


معاون استاندار فارس با بیان اینکه باید علفهای حاشیه جاده از سوی راهداری امحا و با همکاری منابع طبیعی آتش‌بُر ایجاد شود، گفت: لازم است توسط منابع طبیعی اطراف جاده‌های مناطق موردنظر، تابلویی برای اخطار از وجود مراتع به رانندگان و عابرین نصب شود تا مانع از آتش سوزی گردد.


او گفت: تشکیل تیم اضطراری توسط بخشداری‌ها شامل دهیاران، شوراها، بسیج، هلال احمر، خیرین و جوانان برای پیشگیری و کنترل آتش سوزی ضروری است. 


فرماندار ویژه شهرستان کازرون بازرسی از رودخانه‌ها و مسیل‌ها را لازم دانست و تاکید کرد: رفع موانع ایجاد شده احتمالی و جلوگیری از ساخت و سازهای درون بستر و حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها باید در دستور کار قرار گیرد‌.


او با اشاره به لزوم پیش بینی سیل در فصل بهار گفت: تمام تیم‌های مدیریت بحران باید برای بارندگی و سیل آمادگی کامل داشته باشند.


مظفری با اشاره به ضرورت آمادگی مواجهه با هجوم احتمالی ملخ گفت: لازم است که با جهاد کشاورزی از لحاظ تامین خودرو و سایر امکانات و همچنین تامین نیرو توسط نیروهای لشکری همکاری شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸