پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
حجت الاسلام صباحی مطرح کرد:
حجت‌الاسلام صباحی به ضرورت در اولویت قرار دادن مطالبات دانشگاه‌های شهرستان و به ویژه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در صدر مطالبات عمومی و حمایت‌های خیّرین اشاره کرد
ظهر دیروز، 13 بهمن‌ماه و همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، هیئت‌رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون، به بحث و گفتگو پیرامون فضای دانشگاهی شهرستان و نقش‌آفرینی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تقویت فرایندهای توسعه‌ای متناسب با تراز انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در ابتدای این نشست، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، ضمن تشکر از همراهی‌های حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون با دانشگاه‌های شهرستان و به ویژه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: همراهی‌های امام جمعه محترم کازرون با مجموعه مدیریتی دانشگاه به همراه تلاش‌های گسترده دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوهچنار و حضور موثر جناب آقای مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در کنار دانشگاه سلمان فارسی کازرون، امیدهای مضاعفی را در بین مجموعه مدیریتی، اعضا هیئت علمی، اساتید و کارکنان این دانشگاه برای تقویت اثربخشی این نهاد علمی به وجود آورده است.  


دکتر فاضل‌نیا در ادامه با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت توان‌افزایی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به دستاوردهای حاصل از تلاش‌های علمی و همچنین فعالیت‌های اجرایی اعضا هیئت علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد و افزود: با عملیاتی نمودن راهبرد وفاق و تلاش براساس میثاق‌نامه کاری کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و برقراری سطح گسترده‌ای از تعامل‌ها با مسئولین و چهره‌های علمی در سطوح محلی، منطقه‌ای و ملی، در تلاش هستیم تا همسو با سیاست‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نقش‌آفرینی موثرتری را از سوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در مناسبات توسعه‌ای دنبال نماییم.


در ادامه این نشست سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی، دکتر علیرضا راستی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر احسان منبری، معاون اداری و مالی، دکتر بهروز خسروپور، معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر لیلا شاملی، مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست و دکتر نسیمه نوحی‌جدسی، مشاور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در امور زنان و خانواده، طی سخنانی جداگانه، ضمن اشاره به دستاوردهای دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های مختلف، به بیان ظرفیت‌های متعدد علمی و فرهنگی این دانشگاه برای نقش‌آفرینی بیشتر در فرایند توسعه منطقه اشاره نموده و ابراز امیدواری کردند با تداوم همراهی‌های مجموعه مدیریتی و خیّرین شهرستان کازرون، بتوان پاسخگوی مطالبات عمومی مردم این شهرستان برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون در مناسبات توسعه‌ای این شهرستان بود.


حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون نیز ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، با اشاره به مطالبات عموم مردم از جریان انقلاب، دانشگاه‌ها را بازویی موثر در دستیابی به این مهم برشمرد و خاطر نشان نمود: بارها اعلام کرده‌ام که برطرف نمودن مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها، بایستی در صدر اولویت‌های شهرستان قرار بگیرد. با نقش‌آفرینی موثر نهادهای علمی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه آنها می‌توانیم نگاه‌های بلندمدت توسعه‌ای را به گونه‌ای پایدار و موثر دنبال نماییم. در راستای تحقق این موضوع، در کنار مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون هستم چراکه مشخص است چنین رویکردی در صدر برنامه‌ریزی‌های این دانشگاه قرار دارد.


امام جمعه کازرون در ادامه تصریح نمود: خوشبختانه این رویکرد مورد تأکید جدی جناب دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده محترم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار نیز بوده است. هر زمانی که با یکدیگر تماس داشته‌ایم، ایشان تأکید ویژه‌ای بر ضرورت بسترسازی برای تقویت حضور دانشگاه سلمان فارسی کازرون در مناسبات مختلف توسعه‌ای منطقه داشته‌اند و پیگیری‌های متعددی را در این حوزه دنبال کرده‌اند. جناب آقای مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز رویکرد مشابهی را در این زمینه دارند و امیدواریم با هم‌افزایی هرچه بیشتر بتوانیم شاهد توسعه مناسب‌تر دانشگاه سلمان فارسی کازرون باشیم.


حجت‌الاسلام صباحی در ادامه با تقدیر از رویکردها و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به ضرورت در اولویت قرار دادن مطالبات دانشگاه‌های شهرستان و به ویژه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در صدر مطالبات عمومی و حمایت‌های خیّرین اشاره کرد و خاطر نشان نمود: موفقیت‌های به دست آمده از سوی مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون مشهود است. 

همدلی خوبی که در بین مجموعه مدیریتی و کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون ایجاد شده، موجب تقویت حضور موثر دانشگاه در سطح جامعه و پیوند مناسب آن با جریان مدیریتی و توسعه‌ای شهرستان شده است. این مسئله افق‌های تازه‌ای را به وجود آورده که امیدواریم بتوان با بسترسازی‌های مناسب و استفاده از توان خیّرین دلسوز این شهرستان، ثمره‌های بیشتری را از توانایی‌های علمی و فرهنگی موجود در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دست آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷