پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
جلسه فوری دکتر عباسی با وزیر بهداشت؛
به گزارش کازرون نما؛ اقدام فوری دکتر عباسی و جلسه با وزیر بهداشت درخصوص بیمارستان امام علی(ع) ؛ از وعده وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان در دولت کنونی، تا تجهیز دوماهه بیمارستان و جذب کارکنان براساس ضوابط؛ ازجمله تصمیمات این جلسه بود.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در چارچوب راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی جهت پیشرفت و توسعه کازرون و کوه‌چنار و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با تلاش نماینده فعال و انقلابی کازرون و کوه‌چنار، عملیات راه اندازی و بهره‌برداری از بیمارستان امام علی (ع) کازرون دو روز پس از انعقاد قرارداد واگذاری بیمارستان به وزارت بهداشت جلسه اختصاصی دکتر فریدون عباسی نماینده کازرون و کوه‌چنار با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و با حضور دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر اکبری معاون درمان دانشگاه در دفتر وزیر بهداشت انجامید.


در این جلسه مهم جزئیات طرح راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) مورد بررسی و مورد تصمیم سازی عملیاتی قرار گرفت که بر اساس گزارش جمع بندی این نشست، دکتر عباسی ددر ابتدا تاکید کردند که اصلی‌ترین درخواست اینجانب این است که عملیات تجهیز و شروع فعالیت بیمارستان امام علی (ع) در همین دولت باشد که با موافقت وزیر محترم بهداشت همراه شد.


نظر به اهمیت تصمیمات اتخاذ شده که در جهش ارتقاء سلامت منطقه است، گزارش مشروح این جلسه به اطلاع عموم می رسد:

۱. با موافقت وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز ظرف ۲ ماه آینده تجهیزات اداری و ستادی بیمارستان امام علی(ع) را تامین و تجهیز می‌کند.

۲. با مجوز اختصاصی وزیر بهداشت، تعداد ۱۸۹ نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان و کادر درمان از طریق آزمون و ضوابط دانشگاه، جذب و بکارگیری خواهند شد.

۳.دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی امکانات مورد نیاز بخشهای تخصصی بیمارستان (تجهیزات پزشکی) را تامین و مستقر خواهد کرد.

۴. بر اساس وعده دکتر نمکی، خود وزیر بهداشت جهت افتتاح بیمارستان در همین دولت به کازرون سفر خواهند کرد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷