پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
به گزارش کازرون نما؛ دادستان کازرون به همراه قضات اجرای احکام، شعبات اول و دوم بازپرسی و مدیر زندان شهرستان کازرون از ندامتگاه این شهر در ادامه طرح پایش و غربالگری زندانیان بازدید کردند.
به گزارش دریافتی کازرون نما، حسین دهقان دادستان شهرستان، از بندهای این زندان بازدید و با کلیه زندانیان این بندها به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.


در این دیدارهای حضوری، درخواست ها، مسائل و مشکلات زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در راستای انجام دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری با دستور ریاست محترم قوه قضاییه و تاکیدات رییس کل محترم دادگستری استان فارس صادر و بر پیگیری فوری و حل مشکلات زندانیان تا حصول نتیجه نهایی تاکید شد.


حسین دهقان اظهار کرد: در دوران تحول قوه قضائیه نگاه ویژه ای به زندانیان و حل مشکلات آنان داریم و در این دیدارهای چهره به چهره قرار است زندانیانی که شرایط استفاده از تسهیلاتی همچون آزادی مشروط و تعلیق اجرای مجازات را دارند شناسایی و از ادامه بازداشت آنان جلوگیری شود. 


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان را گامی بسیار مهم در جهت نیل به سیاست های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها دانست.


همچنین دادستان بیان نمود: این طرح با دستور ریاست قوه قضائیه اجرا شده و به صورت هفتگی در دستور کار مراجع قضایی می باشد و اخبار و نتایج آن نیز جهت اطلاع عموم منتشر می گردد.


در پایان دادستان شهرستان در راستای نظارت بر مسایل بهداشتی، رفاهی، اعزام به موقع زندانیان به شعب مراجع قضایی و انتقال محکومین زندانی به زندان شهرستان محل اقامت خود در جهت رفاه حال خانواده آنها دستوراتی به مسئولین ذیربط صادر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲