پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
رضا جاویدی خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ یک نفر از معلمان دبیرستانی در جشنواره استانی تولید محتوای آموزشی، در دو رشته، حائز مقام های دوم و سوم استان شده است.
به گزارش دریافتی کازرون نما، رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش این شهر، با اعلام این خبر افزود: «خانم نازنین آذرنیو» موفق شد در جشنواره تولید محتوای آموزشی رشته جغرافیا مقام دوم استان، و در جشنواره تولید محتوای آموزشی رشته زمین شناسی رتبه سوم استان را کسب نماید.


وی ادامه داد: با توجه به شرایط دوران کرونا و لزوم توجه به آموزش های متحرک، سیار و مجازی، محتوای تولید شده این معلم توانمند، توانست در سطح استان فارس، نظر داوران و گروه های آموزشی متوسطه استان را جلب نموده به عنوان روش و الگویی استاندارد، حائز مقام استانی گردد.


لازم به ذکر است خانم نازنین آذرنیو، دبیر و سرگروه آموزشی درس جغرافی شهرستان کازرون بوده و در دبیرستان های نمونه دولتی بانوسلامی و دبیرستان بهبهانی تدریس می کند. همچنین ایشان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته جغرافیا گرایش برنامه ریزی کالبدی-فضایی در دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشد.


مدیریت آموزش و پرورش کازرون، ضمن قدردانی از زحمات همه معلمان در دوران آموزش های مجازی و برخط، این موفقیت ارزشمند را به این معلم پرتلاش و خلاق، تبریک عرض می نماید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷