پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
به گزارش کازرون نما تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در‌ اولین بازی خود در دور چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور نهمین برد پیاپی خود را کسب کرد.

 به گزارش کازرون نما تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در‌ اولین بازی خود در دور چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور نهمین برد پیاپی خود را کسب کرد.

غیور مردان دیار سبز در یک بازی برتر تیم هندبال پاس ناجا قم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست دادند تا صعودشان به دور بعد با سرگروهی قطعی شود.

مهدی آزادمنجیری، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی پس از برد و در جمع خبرنگاران پیرامون این بازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، البته از عملکرد تیم خودم خیلی راضی نیستم، نه فقط بعد نتیجه بلکه لحظاتی که دوست داشتم تیمم با فکر بیشتری بازی کند. احساس می‌کنم این لحظات از دست رفت و گل‌هایی که باید می‌زدیم اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه افزود: پاس ناجای قم تیم خوبی است و یک تیم جنگنده محسوب می‌شود و نشان داده در تمام لحظات بازی حتی زمانی که عقب تر از حریف است، باز هم می‌جنگد.

سرمربی تیم شهید شاملی گفت: نقاط ضعفی داریم که باید پوشش بدهیم و در بازی‌های بعدی با عملکرد بهتری از بازیکنان حاضر شویم. 

مجتبی کرمیان نیز از بازیکنان تیم نیروی زمینی شهید شاملی گفت: تیم هندبال نیروی زمینی می‌خواهد با تلاش و جنگندگی روی سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال قرار بگیرد. مجتبی کرمیان، بازیکن تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی مقابل تیم  پاس ناجا در لیگ برتر هندبال بیان کرد: تیم هندبال ناجا قم محکوم به برد بود و اگر از این بازی امتیاز می‌گرفت، می‌توانست از گروه صعود کند، اما خوشبختانه بچه‌های ما جنگیدند و با فکر بازی کردند.

او افزود:  از مالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی که یک باشگاه با امکانات خوب طراحی کرده است، تشکر می‌کنم. امسال می‌جنگیم تا جزو تیم‌های اول تا سوم باشیم و سکوی قهرمانی را تصاحب کنیم. امیدوارم سال آینده هم در جام باشگاه‌های آسیا ۲ تیم از ایران حضور داشته باشند چرا که حضور در این مسابقات می‌تواند به هندبال ایران کمک کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷