پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت گرفت؛
دکتر غریب فاضل‌نیا، طی حکمی دکترنسیمه نوحی‌جدسی، عضو هیئت علمی بخش آموزش زبان انگلیسی این دانشگاه رابرای مدت 2 سال به سمت مدیرگروه آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود. ایشان همچنین درحکمی جداگانه باپذیرش استعفای دکتر علیرضا راستی، اززحمات ایشان درزمان تصدی مسئولیت مدیرگروه آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تقدیر وتشکر نمود.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر نوحی‌جدسی آمده است: به استناد «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و بنا به پیشنهاد شورای گروه محترم زبان انگلیسی؛ به موجب این ابلاغ سرکارعالی برای مدت 2 سال با حفظ سمت (مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده)، به عنوان مدیر گروه آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.


گفتنی است دکتر نسیمه نوحی‌جدسی، متولد سال 1364، اهل و ساکن کازرون است. ایشان کارشناسی ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی خود را از دانشگاه شیراز دریافت نمود. وی از سال 1397 در گروه زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با مرتبه استادیاری مشغول به فعالیت می‌باشد. دکتر نوحی‌جدسی تاکنون مقاله‌های علمی متعددی را منتشر نموده‌اند که از جمله آنها می‌توان به 6 عنوان مقاله علمی ـ پژوهشی چاپ شده در مجلات علمی و نیز 6 عنوان مقاله علمی ارائه شده در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد.


 متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر نوحی‌جدسی بدین شرح است:

سرکار خانم دکتر نسیمه نوحی‌جدسی 
مشاور محترم رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده 
با سلام و احترام،


پیشرفت و ارتقای جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعالیت هدفمند گروه‌های آموزشی است که با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. در این راستا به استناد «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و بنا به پیشنهاد شورای گروه محترم زبان انگلیسی؛ به موجب این ابلاغ سرکارعالی برای مدت 2 سال با حفظ سمت (مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده)، به عنوان مدیر گروه آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.


انتظار می‌رود در طول دوران مدیریت، با برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از کلیه منابع و بهره‌مندی از توان اعضای هیئت علمی و دانشجویان عزیز آن گروه، علاوه بر وظایف مصرح در آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ها، موارد ذیل مورد پیگیری جدی سرکارعالی قرار گیرد :

برنامه‌ریزی در مسیر تحقق اهداف برنامه راهبردی دانشگاه

تلاش جهت ارتقای جایگاه دانشگاه در حوزه آموزش و تلاش مضاعف برای ارتقای کیفیت آموزش با هدف تربیت دانشجویان عالم، محقق و متعهد

همکاری جدی با واحدهای ذیربط در زمینه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی با تأکید بر ارتقای کیفیت در تمام سطوح

همراهی و هماهنگی با سایر گروه‌های آموزشی دانشگاه در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش

برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای حرکت بالنده دانشگاه در راستای جامعه‌محوری و کارآفرینی

بسترسازی مناسب برای جذب اعضای هیئت علمی عالم و متعهد به اصول حرفه‌ای

ارائه گزارش عملکرد کاری در مورد پیشرفت امور، همراه با طرح برنامه توسعه‌ای
سلامتی، تندرستی و دوام توفیق شما را جهت اجرای وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.

با آرزوی توفیق الهی 
دکتر غریب فاضل‌نیا
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳