پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
با صدور حکمی از سوی ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت گرفت؛
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ دکتر غریب فاضل‌نیا، طی حکمی دکتر علیرضا راستی، عضو هیئت علمی بخش زبان انگلیسی این دانشگاه را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود. ایشان همچنین در حکمی جداگانه از زحمات دکتر مهدی رضایی در زمان تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، تقدیر و تشکر نمود.
انتصاب دکتر علیرضا راستی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرونبه گزارش دریافتی کازرون نما؛ در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر راستی آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد ماده 8 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، از تاریخ 17 دی‌ماه 1399 به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه سلمان فارسي كازرون منصوب می‌شوید.


گفتنی است دکتر علیرضا راستی، متولد سال 1356 می‌باشد. ایشان پس از اخذ کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، دوره کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را در رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه شیراز به پایان رساند. دکتر راستی استادیار زبان‌شناسی کاربردی و عضو هیئت علمی گروه زبان‌انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون است. ایشان مدیریت گروه بخش آموزش زبان انگلیسی و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه را در سوابق فعالیت‌های اجرایی خود دارند. دکتر راستی تاکنون مقاله‌های علمی متعدد ISI، SCOPUS و ISC را منتشر نموده‌اند. 


متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر راستی بدین شرح است:
 
جناب آقای دکتر علیرضا راستی عضو محترم هیات علمی بخش زبان انگلیسی
با سلام و احترام؛
نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد ماده 8 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، از تاریخ 17 دی‌ماه 1399 به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه سلمان فارسي كازرون منصوب می‌شوید.


انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.


همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
با آرزوی توفیق الهی 


دکتر غریب فاضل نیا
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴