پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
به گزارش کازرون نما، گویا چشم انتظاری مردم کازرون برای دست یابی به شاهراه های مواصلاتی کشور همچنان تداوم دارد،در اوایل دی ماه امسال خبری به نقل ازدفتر نماینده مجلس در خصوص تثبیت عبور مسیر آزاد راه شیراز بوشهر از کازرون منتشر شد که بارقه های امید را برای تحقق ارزوی مردم کازرون جهت خروج از بن بست مواصلاتی بیش از پیش روشن کرد.

به گزارش کازرون نما، گویا چشم انتظاری مردم کازرون برای دست یابی به شاهراه های  مواصلاتی کشور همچنان تداوم دارد،در اوایل دی ماه امسال  خبری به نقل ازدفتر نماینده مجلس در خصوص تثبیت عبور مسیر آزاد راه شیراز بوشهر از کازرون منتشر شد که بارقه های امید را برای تحقق ارزوی مردم کازرون جهت خروج از بن بست مواصلاتی بیش از پیش روشن کرد.

با گذشت یک هفته از انتشار این خبر در جریان سفر روز پنج شنبه 11 دی ماه 99 وزیر راه به استان فارس وبوشهر وبازدید از مسیر ازاد راه عسلویه به شیرازخبری به نقل از  مدیر کل ساخت وتوسعه راه های جنوب کشور منتشر گردید مبنی بر اینکه بهره برداری بزرگراه عسلویه به شیراز پیوند دهنده قطب انرژی کشور به مرکز کشور است ودراین مسیر شهرستانهای جم ،فیروزآباد،کوار،از مزایا آن بهره مند می شوند.

درسالهای اخیر موضوع عبوربزرگراه شیراز.عسلویه وهم چنین راه آهن به چالشی بزرگ برای مردم کازرون تبدیل شده ودربرهه ای از زمان   منجر به نوشتن  طومار با هزاران امضا مردمی گردید.متاسفانه بیش از یک دهه است پروژه های راه کازرون همچون چهارباندشدن پل آبگینه به کازرون .تونل محرم ،چهاربانده شدن محور کازرون ،بالاده به فراشبند با وجود وعده های متعدد مسولان درخصوص پیگری وتکمیل این پروژه ها پیشرفت چشمگیری  نداشته است .

بایستی منتظر ماند ودید چه زمانی مطالبه به حق مردم کازرون جهت دسترسی به محورهای مواصلاتی اصلی  کشور محقق خواهد شد.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
سلام ما تا الان در خصوص پبشرفت کازرون و احداث راهها چهاز کاندیهای محترم نمایندگی و نمایندگان منتخب کازرون اقدام عملی ندیده ایم انشاالله در این دوره شاید خواهیم دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
اگه قرار باشه از تنگ حنا واقع در شرق روستای گاوکشک عبور کنه و بعد از گذر از یک دهنه تونل به روستای احمد اباد پل ابگینه برسه که هیچ سودی برای کازرون نداره و قطعه مثل چاده دشت برم به یک قتلگاه تبدیل میشه جون تنگ حنا شیب تندی داره ضمنا پشت تنگ حنا از سمت تنگ ابوالحیات به سمت دشت ارژن با ارتفاع 185متری بین مسیر رفت و برگشت امکان پیش بینی دور برگردان وجود نداره و طبق کار شناسیهای متعدد بهترین مسیر از بالای بیمارستان کنار کارخانه تولید ماسه اقای خاوند به سمت تنگ ابوالحیات میشه چون 500متر از تونل که بیرون بریم به بزرگراه قائمیه تنگ ابوالحیات میرسیم در حالیکه تنگ حنا تا تونل دیکانک حدود 4/5کیلومتر فاصله داره امیدوارم با درایت مسئولین عزیز دوباره جاده ای مثل جاده فعلی کازرون دشت ارژن قتلگاه جوانهای شهرمون نشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹