پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما پس از حواشی چند روز اخیر در تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون،هیئت هندبال کازرون با دعوت از چند تن از بزرگان و پیشکسوتان هندبال و ورزش کازرون و همچنین نماینده مالک باشگاه شهید شاملی کازرون و اصحاب رسانه اقدام به برگزاری جلسه ای در منزل پدری شهید شاملی نمودند تا سوء تفاهم پیش آمده مرتفع شود.

به گزارش اختصاصی مسلم دین پژوه دبیر سرویس ورزشی کازرون نما پس از حواشی چند روز اخیر در تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون،هیئت هندبال کازرون و در راس آن سرپرست هیئت هندبال بهادر ریاضی با دعوت از چند تن از بزرگان و پیشکسوتان هندبال و ورزش  کازرون و همچنین نماینده مالک باشگاه شهید شاملی کازرون و اصحاب رسانه اقدام به برگزاری جلسه ای در منزل پدری شهید شاملی نمودند تا تمهیداتی اندیشیده شود و سو تفاهم پیش آمده در تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون مرتفع شود.

در این جلسه که پیشکسوتانی چون حاج علی اصغر توکلی(پدر هندبال کازرون و فارس) دکتر مهرورز عضو پیشکسوتان ورزش کازرون و همچنین نماینده مالک باشگاه شهید شاملی کازرون ، فردین شاملی کازرونی (عضو کادر فنی باشگاه شهید شاملی کازرون ) حضور داشتند.


بهادر ریاضی سرپرست هیئت هندبال کازرون، حاج علی اصغر توکلی، دکتر مهرورز، پیشکسوتان، بزرگان و اصحاب رسانه حاضر در جلسه متحد و یکپارچه حمایت همه جانبه خود را از تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون اعلام نمودند و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و سرمایه گذاری های مهندس شاملی مالک باشگاه ،اعلام نمودند که ما همواره سعی بر این داشته و داریم که دخالتی در امور داخلی و‌ تصمیمات باشگاه نداشته باشیم و‌ تنها به عنوان یک نهاد مرتبط از جایگاه هیئت هندبال در جهت رفع کدورت‌ها و ایجاد وحدت و‌اتحاد و‌اتفاق پا پیش می گذاریم  و هم‌چنین به نمایندگی از مردم شریف و هندبال دوست کازرون از مالک باشگاه و عوامل مدیریتی تیم خواستارند که مشکل پیش آمده در تیم را با درایت و به دور از حاشیه حل نمایند؛ و ترتیبی اتخاذ نمایند تا باز هم مثل گذشته همه‌ی  ارکان تیم با تلاش در کنار هم به کسب پیروزی ها بپردازند و با دوستی و‌ وحدتی که بین همه‌ بازیکنان و‌ مربیان وکادر فنی بوجود می آورند شاهد قهرمانی تیم شهید شاملی باشیم و‌دل مردم کازرون را شاد کنند

نماینده باشگاه نیز در صحبت های خود اذعان نمودند که مالک باشگاه هرگز به دنبال حاشیه و برکناری نبوده و فقط بخاطر شرایط سخت مسابقات در دورهای پایانی و همچنین بازی های آسیایی تصمیم به جابجایی هایی در بحث فنی دارند تا تیم با قدرت بیشتری بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر پیش برود و خود را آماده مسابقات باشگاه های  آسیا کند.

 در ادامه و به پیشنهاد بزرگان مقرر شد تا قبل از شروع دور چهارم مسابقات لیگ برترجلسه ای با حضور مالک و عوامل مدیریتی تیم و همچنین اعضا هیئت هندبال و پیشکسوتان صاحب نظر در هندبال برگزار گردد و سو تفاهم پیش آمده رفع شود تا تیم با آرامش کامل به کار خود در مسابقات ادامه دهد و انشاالله با درخشش ادامه دارش به قهرمانی برسد و با انسجام کامل تاکتیکی و انضباطی آماده شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا شود.

در ادامه جلسه بهادر ریاضی سرپرست هیئت هندبال کازرون از اصحاب رسانه درخواست کرد که در این شرایط حساس مردم را به صبر و آرامش دعوت کنند تا تیم مدیریتی و فنی باشگاه در کمال آرامش به کار خود ادامه دهد و انشالله شاهد موفقیت های پیاپی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در بخش آقایان و بانوان باشیم .

در حال حاضر هر دو تیم هندبال شهید شاملی کازرون( آقایان و بانوان) صدر جدول گروه های خود در لیگ برتر هندبال کشور هستند.

به امید موفقیت و سربلندی برای تیم های هندبال شهید شاملی کازرون

نویسنده: مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷