پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
فرمانده سپاه کازرون؛ اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده سپاه کازرون گفت: با اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگی شهرستان، می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های فرهنگی درسطح شهرستان باشیم.
به گزارش دریافتی کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون درنشست شورای فرهنگی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که بنیانگذارنظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام ره با درایت ودوراندیشی خود اقدام به تشکیل نهاد مقدس بسیج نمودند که امروزه ثمره این نهاد مقدس را بعد چهل سال در تمامی سازمان ها ونهادهاساری وجاری مشاهده می کنیم.


وی حضور بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی را بی منت عنوان کرد و افزود: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهادی در بین مردم ایجاد شده است.


وی عنوان کرد : با توجه سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت وجایگاه فرهنگ که فرموده اند:فرهنگ هویت یک ملت است وارزشهای فرهنگی روح ومعنای حقیقی یک ملت است وهمه چیز مترتب بر فرهنگ است بیانگر جایگاه فرهنگ را در جامعه می رساند که اگر فرهنگ جامعه دستخوش تغییر گردد قطعا هویت یک جامعه دستخوش تغییر خواهد شد.


فرمانده ناحیه افزود: اگرجلسات شورای فرهنگی مستمرودرموعد مقرر برگزارگردد ومصوباتش اجرای شود میتوان شاهد پیشرفت های فرهنگی درسطح شهرستان باشیم.


فرمانده سپاه ناحیه کازرون به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره کرد و گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار دارد.


فرمانده سپاه ناحیه در خصوص تفاهم نامه بین اداره صنعت ومعدن ناحیه مقاومت گفت : بین ناحیه مقاومت بسیج واداره صنعت معدن تفاهم نامه ای در خصوص اعزام اکیپ های بسیجی جهت بازرسی از بازار در خصوص کنترل قیمتها منعقد گردیده است.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴