پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
پایه گذاری تیربرق های جدید این امیدواری را داشت که کابل های هوایی برق که دیدگاه نامناسبی را به ورودی کازرون داده بودند بصورت زمینی عبور داده شوند تا ورودی کازرون کمی از شلختگی و شلوغی فعلی آزاد شود.

سرانجام پس از رایزنی‌های متعدد، بودجه اصلاح و تقویت روشنایی ورودی غربی اصلی کازرون در حدفاصل دانشگاه آزاد تا میدان امام حسین تامین و اداره برق کار خود را با تعویض پایه های قدیمی و افزایش تعداد پایه‌های روشنایی آغاز کرد.

پایه گذاری تیربرق های جدید این امیدواری را داشت که کابل های هوایی برق که دیدگاه نامناسبی را به ورودی کازرون داده بودند بصورت زمینی عبور داده شوند تا ورودی کازرون کمی از شلختگی و شلوغی فعلی آزاد شود.

آقای رئیس؛ کمی سلیقه هم بد نیست!
اما گویا درب برهمان پاشنه قبلی چرخید و با وجود هزینه‌های بسیار برای جایگزینی و افزایش تیرهای روشنایی برق، اما برای این کار مهم کمترین سلیقه هم خرج نشد و این عملیات در ورودی غربی کازرون با همان درهم ریختگی و آشفتگی قبلی کابل‌های برق هوایی معلق انجام شد.

به راستی چرا برای برخی آقایان سلیقه به خرج دادن این قدر سخت است؟ آیا انتقال کابل انتقال برق به زمین در بلوار اصلی ورودی کازرون تا این حد برای برخی آقایان مسئول سخت و غیرممکن شده که زیبایی ورودی یک شهر را قربانی کارهای سطحی خود می کنند؟

چندی پیش یکی از مهندسان شهرساز کازرون در یادداشتی از کابل های برق مشوش و آشفته میدان امام حسین گلایه  کرده بود که چرا مسئولان اداره برق به فکر انتقال زمینی این کابل ها و رفع این بی نظمی و نازیبایی ها نیستند، اما جالب این که انگار گوش برخی آقایان به کمترین نظر کارشناسی هم بدهکار نیست و همین بی نظمی حال علاوه بر میدان امام حسین در سراسر مسیر بلوار ورودی کازرون هم تکرار شده است.

آقای رئیس؛ کمی سلیقه هم بد نیست!
البته بی نظمی در کابل‌های انتقال برق در کازرون تنها منحصر به بلوار ورودی کازرون نیست و مدت‌هاست که این بی نظمی و نازیبایی در بسیاری از خیابان‌ها و حتی میدان خیرات به عنوان مرکز اصلی شهر کازرون دیده می شود، اما دریغ از گام موثری!!

حقیقتش داشتن شهر زیبا یک حق اولیه و طبیعی برای همه شهروندان و ساکنان یک شهر است و آقایانی که این حق اولیه و طبیعی را برای شهروندان نادیده می گیرند چه خوب است به افکار عمومی شهروندان پاسخگو باشند!
نویسنده: رضا عمویی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷