پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
یقیناً یکی از مهم‌ترین دلایل این گستاخی و جرأت و جسارت‌ها عوامل خائن، وطن‌فروش و مزدور داخلی هستند، هم در کشور عزیز ما و هم دیگر کشورهای اسلامی و یکی هم حکام سرسپرده کشورهای اسلامی می‌باشند. چنانچه رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) فرمودند: که همه‌ی گرفتاری اسلام و مسلمین از سران و حاکمان سرسپرده می‌باشد
اگر تا دیروز از طرف عوامل مزدور و جیره‌خوار استکبار با چاپ کاریکاتور توهین‌آمیز به ساحت مقدسات اسلامی هتک حرمت می‌شد و قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم را جریحه‌دار می‌نمود و سران استکبار در راستای سیاست‌های اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزیشان به طور غیرمستقیم از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کردند، امروز با نهایت ضعف و بدبختی از به نتیجه نرسیدن آن همه نقشه‌های شیطانیشان و به هدر رفتن آن همه سرمایه‌گذاری در به وجود آوردن و پرورش و حمایت‌های همه‌جانبه‌ی گروهک‌های دژخیم و جلاد و بی‌رحم و مروت، مثل داعش و النصره و ... که باعث آن همه قتل و کشتار بی‌رحمانه و غارت و به آتش کشیدن سرمایه‌ها و زیرساخت‌های مسلمانان شدند، از یک طرف و گسترش و توسعه‌ی اسلام و جذب انسان‌های پاک و آزاده به آن، بیش از هر زمان ناراحت و عصبانی‌اند و تحمل دیپلماسی خود را از دست داده‌اند؛ این است که بی‌پروا خود را لو داده و دست خود را رو کرده‌اند مثل آقای ترامپ که  در انظار عالمیان وارد ترور می‌شود و مستقیماً خلاف همه‌ی مقررات واصول انسانی و بین‌المللی، سردار دل‌ها؛ نجات‌دهنده‌ی مظلومین از دست تروریستها، مرد میدان‌های نبرد حق علیه باطل، سردار سلیمانی را با نامردی ترور می‌کند و کوس رسوایی خودشان را می‌نوازند و امروز عامل دیگر استکبار و سرسپرده‌ی صهیونیست، رئیس‌جمهور فرانسه با اهانت به ساحت قدسی اشرف مخلوقات، گل سر سبد همه‌ی انبیای الهی، پیامبر رحمت و مودت، حضرت محمد مصطفی (ص) خود را رسوای عالم کرد.

اما در این مختصر نکته‌ی مهم دیگری که موجبات این گستاخی و بی‌شرمی شده است لازم به یاد آوری است یقیناً یکی از مهم‌ترین دلایل این گستاخی و جرأت و جسارت‌ها عوامل خائن، وطن‌فروش و مزدور داخلی هستند، هم در کشور عزیز ما و هم دیگر کشورهای اسلامی و یکی هم حکام سرسپرده کشورهای اسلامی می‌باشند. چنانچه رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) فرمودند: که همه‌ی گرفتاری اسلام و مسلمین از سران و حاکمان سرسپرده می‌باشد (قریب به این مضمون). 

به عنوان نمونه همین چندی قبل بود که در مرگ مرحوم شجریان همه شاهد بودیم که عده‌ای عوامل خائن، روشنفکرمآب، غرب‌زده و برخی مزدور که مرگ آن مرحوم را انتظار می‌کشیدند،تا برای انجام مأموریتشان وخوشایندمعاندین وجبهه استکبار، چگونه در بین جمعیت نفوذ کرده وبا اقدامات وشعارهای هنجارشکن و ساختارشکن چگونه سوءاستفاده کرذه و بهره برداری سیاسی نمایند، و همه دیدند که در سر قبر هنگام تلقین و تدفین موقعی که مجری برنامه برای شادی روح آن مرحوم طلب صلوات می‌کند، به جای صلوات کف زدند و هلهله کردندو جمعیت احساساتی هم دنبال نمودند که یقیناً بسیاری از آن‌ها زود می‌فهمند که چه کلاهی سرشان رفت و از حضور آن‌ها و مرگ آن مرحوم چه سوءاستفاده‌هایی در جهت خواست دشمنان و استکبار جهانی شد و موجب خوشحالی همه‌ی دشمنان ایران و ایرانی مثل سردمداران استکبار، صهونیستها، خائنین و آدم‌کش‌ها و وطن‌فروشان و چپاول گران منافق و سلطنت‌طلب و فراریان عیاش و خوش‌گذران گردیدو این کف و سوت توهین به ساحت اسلام عزیز و پیامبر اعظم و رحمت و در راستای اسلام‌ستیزی و بیگانه‌پرستی بود. 
آیااینها همانهایی بودند که می گفتندماه رمضانبدون ربنای استادصفاندارد و اصلا افطار به دل نمی چسبد؟ گمان نمی رود بعید است با توجه به مصاحبه‌های اخیرش این کارها و اقدامات جز سوءاستفاده و ظلم در حق آن مرحوم نبود. معلوم بود که برخی از جریان‌های به ظاهر مردمی، اما سیاسی در حال سوءاستفاده و کاسبی از مرگ آن مرحوم بودند، نوع رفتار آن‌ها به گونه‌ای بود که گویا برای درگذشت او لحظه‌شماری می‌کردند تا بتوانند به شانتاژ و بهره‌کشی سیاسی و رسانه‌ای از مرگ وی بپردازند. همه باید هوشیار باشند که دردام این جریانات خزنده و فرصت‌طلب نیفتند و مخصوصاً در فضای مجازی از توجه به فضاسازی‌ها پرهیز کنند، خدا او را و همه‌ی ما را بیامرزد و مشمول رحمت خود گرداند.

علی اسدزاده, شماره ۵۰۸ هفته نامه شهرسبز,۶ آبان ۱۳۹۹
نویسنده: علی اسدزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹