پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
چرا باید وضعیت دانشگاهی که بزرگترین دانشگاه کازرون و همچنین یکی از باسابقه ترین و مهمترین واحدهای دانشگاه آزاد در استان فارس محسوب می شود باید اینگونه اداره شود؟ چرا دانشگاه آزاد استان نسبت به دانشگاه ازاد کازرون بی توجه است؟
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اشاره به وضعیت مدیریتی دانشگاه آزاد کازرون گفت: دانشگاه آزاد کازرون قریب به 4 سال است که متاسفانه به صورت سرپرستی اداره می شود و با تاسف بیشتر هر سه سرپرستی که در این چند سال مدیریت دانشگاه را برعهده داشته اند با حفظ سمت های استانی و دانشگاهی بوده است.

وی با برشمرده مشکلات این واحد اظهار داشت: بزرگترین مشکلات این واحد دانشگاهی عدم بهره برداری از بیمارستان آموزشی این دانشگاه و دیگری زیان ده بودن آن است که باید به عنوان یک دانشگاه ورشکسته اقتصادی از آن نام برد.

رضازاده با اشاره به سابقه دانشگاه آزاد کازرون افزود: چرا باید بر سر دانشگاهی که روزگاری در دهه70 و 80 آنچنان نام و آوازه علمی در کشور داشته ، امروز به وضعیتی دچار شود که در رده های ضعیف از آن نام برده شود و مسولین استانی اینچنین بر او ستم روا دارند و اهمیتی برایش قائل نشوند و از بین اساتید متعهد و توانمند یک نفر را به عنوان رئیس واحد منصوب نمایند.
منبع: شیرازه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷