پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مدیر آموزش و پرورش کازرون با حضور در انجمن خوشنویسان این شهر مطرح کرد:
به گزارش کازرون نما، به مناسبت هفته خوشنویسی (21 تا 27 مهرماه) معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش کازرون به همراه معاونین آموزشی و پرورشی خود و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان با حضور در انجمن خوشنویسان این شهر از تلاش‌های اساتید خوشنویسی تقدیر و تشکر نمودند.
به مناسبت هفته خوشنویسی مدیر آموزش و پرورش کازرون به همراه معاونین پرورشی و آموزشی خود در انجمن خوشنویسان این شهر حضور یافتند.

کودکان می توانند با هنر خوشنویسی به خودشان شخصیت ببخشند

به گزارش کازرون نما، به مناسبت هفته خوشنویسی (21 تا 27 مهرماه) معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش کازرون به همراه معاونین آموزشی و پرورشی خود و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان با حضور در انجمن خوشنویسان این شهر از تلاش‌های اساتید خوشنویسی تقدیر و تشکر نمودند.

امیرحسین جمشیدی با تبریک هفته خوشنویسی و ابراز اهمیت خط خوش و زیبا، اظهار داشت: آموزش و پرورش کازرون آماده هرگونه همکاری با این انجمن بوده و با کمک اساتید خوشنویس، دوره‌های آموزشی را برای فرهنگیان برگزار خواهیم نمود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به تاثیر این هنر بر روح و روان انسان، گفت: کودکان می توانند با هنر خوشنویسی و داشتن خطی خوش در جامعه به خودشان شخصیت ببخشند، تا حدی که این هنر بسیار ارزشمند باعث ایجاد خلاقیت و ابتکار و ابداع ذهنی کودکان و نوآوری در علوم نظری و عملی در اجتماع می شود.

وی افزود: خوشنویسی نستعلیق که منحصرا هنر ایرانی به شمار می رود جایگاه معنوی و مناسبی در میان خانواده ها و مردم دارد و این جایگاه تنها زمانی تقویت می شود که از زمان کودکی آن را فرا گیرند.

در پایان حسام نجیبی، مسول انجمن خوشنویسان کازرون، با اهدای لوح یادبود خوشنویسی و تشکر از حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش، توضیحاتی در مورد فعالیت های انجمن خوشنویسان ارائه داد و خواستار استفاده هرچه بیشتر هنر مدرسان خوشنویس شهرستان در مدارس شد. 

گفتنی است حاضران از نمایشگاه خوشنویسی و آثار هنرمندان نیز بازدید به عمل آوردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷