پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون از افتتاح و بهره برداری از پنج طرح بهسازی و توسعه معابر روستایی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت : این طرح ها در روستاهای دهنو انقلاب ، دهنو احمد آباد ، صدرآباد ، جدول ترکی و بید زرد اجرا شده و طرح بهسازی و توسعه معابر روستای جره نیز در حال اجرا است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون از افتتاح و بهره برداری از پنج طرح بهسازی و توسعه معابر روستایی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت : این طرح ها در روستاهای دهنو انقلاب ، دهنو احمد آباد ، صدرآباد ، جدول ترکی و بید زرد اجرا شده و طرح بهسازی و توسعه معابر روستای جره نیز در حال اجرا است.

قاسم داوودی روز سه شنبه با بیان اینکه اجرای طرح های توسعه روستایی در قالب توسعه معابر و بهسازی محیط روستاها تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه روستاییان برای ماندگاری در روستاها دارد افزود: قطعا اجرای چنین طرح هایی در شرایطی که با محدودیت منابع مالی روبرو هستیم می تواند موجب افزایش رضایتمندی روستاییان و حتی انجام مهاجرت معکوس باشد.

وی با برشمردن مشخصات طرح های اجرای شده اضافه کرد : پروژه بهسازی روستای دهنو انقلاب از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون، شامل ۲۲۰ متر حفاظ فلزی اطراف کانال سیل‌بر روستا با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال است که اعتبارات آن  از محل اعتبارات توازن منطقه ای  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون تامین شده است.

داوودی ادامه داد : پروژه بهسازی روستای دهنو احمدآباد دریس از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز ، شامل ۹۰۰ مترمربع آسفالت ادامه محور اصلی روستا با اعتبار یک میلیارد ریال  است که  محل اعتبارات توازن تامین و اجرا شده است.

به گفته وی ، پروژه بهسازی روستای صدرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز ، شامل ۴۵۰ مترمربع بیس و آسفالت ادامه محور اصلی روستا با اعتبار ۸۰۷ میلیون ریال است که از  محل اعتبارات استانی، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون به بهره‌برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون در ادامه افزود: پروژه بهسازی روستای جدول‌ترکی از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون هم  شامل ۱۱۰۰ مترمربع آسفالت محورهای درجه یک روستا با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن تامین و اجرا شده است.

وی ادامه داد : پروژه بهسازی روستای بیدزرد از توابع بخش جره و بالاده نیز ، شامل اجرای ۱۰۰ متر تک‌ لبه، ۱۰۰ متر کانیوو و ۳ هزار مترمربع زیرسازی ادامه محور اصلی روستا است که با اعتبار ۱۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

داوودی مشخصات یک طرح بهسازی در حال اجرا دراین شهرستان هم تشریح کرد و گفت: پروژه بهسازی روستای جره از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون، شامل احداث و آماده‌سازی محوطه پارک بازی کودکان به مساحت ۲۰۰ مترمربع در روستا که شامل ۱۲۵ متر لبه‌گذاری، ۲۰۰ مترمربع بتن‌ریزی در سطح، ۲۰۰ مترمربع پارکت‌گذاری و نصب ۲ عدد تاب‌ بازی است و با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن در حال اجراست.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
با سلام و عرض ادب. فکر کنم اوایل انقلاب میگفتندوظیفه اصلی بنیاد مسکن ساخت مسکن برای روستاها و شهرهای محروم باشه.دارن کانیبو و جدول درست میکنند؟ خسته نباشی دلاور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸