پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
طی سفری؛
سفر یک روزه دکتر عباسی به کوه‌چنار و بررسی مشکلات این منطقه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، دکتر فریدون عباسی نماینده مردم این حوزه انتخابیه و رئیس کمیسیون انرژی مجلس طی سفر یک روزه به کوه‌چنار و دعوت از حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس و خسروی مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس به کوه‌چنار، ضمن بازدید میدانی از شهرها و برخی روستاها و نشست‌هایی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولین این منطقه، به بررسی مسائل و مشکلات کوه‌چنار به ویژه در حوزه ورزش و برق پرداخت.

در این سفر، دکتر عباسی پس از سرکشی از روستای ملای‌انبار و تشکیل جلسه پیرامون مشکلات منطقه در اداره ورزش و جوانان کوه‌چنار، در نماز جمعه قائمیه حضور پیدا کرد.

نماینده کازرون و کوه‌چنار سپس به جهت بررسی خواسته‌ها و شرایط احداث استراحتگاه کارکنان درمانگاه شبانه‌روزی اورژانس ابوالحیات، از این مجموعه بازدید و بامهندس محمدی خیر احداث‌کننده این پروژه به جهت رفع موانع احداث در سطح ملی و ساخت سریعتر آن، گفتگو و توافق کرد.

همچنین با پیگیری دکتر عباسی دوانی و رئیس اداره ورزش و جوانان کوه‌چنار، زمینه توافق با خیر این منطقه دکتر متوسل جهت اتمام پروژه نیمه تمام استخر فراهم شد و در جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس، این خیر ورزش‌یار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین، مقرر شد پروژه استخر در این شهرستان توسط خیر محترم با برآورد هزینه ۱۰ میلیارد تومانی و همچنین سالن چند منظوره ورزشی نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان با برآورد ۳ میلیارد تومان هزینه احداث گردد.

در پایان جلسه از موقعیت استخر نیمه تمام قائمیه با میزان ۱۰ درصد پیشرفت، مکان پیشنهادی احداث سالن چند منظوره و وضعیت کفپوش سالن ورزشی این منطقه بازدید شد.

طی این جلسات، علاوه بر پیگیری و درخواست اخیر دکتر عباسی دوانی از شرکت توانیر، ضمن اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت حل مشکلات در حوزه برق دو شهرستان، در این جلسه نیز طی تماس تلفنی نماینده مردم با مدیرعامل شرکت توانیر، مجددا ۵ میلیارد تومان دیگر به منطقه کازرون و کوه‌چنار اختصاص داده شد.

همچنین مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس، در این جلسه با توجه به پیگیری نماینده کازرون و کوه‌چنار، علاوه بر تامین بالابر اختصاصی شهرستان کوه‌چنار، قول‌های مساعد دیگری نیز در زمینه مربوطه داد.

پس از آن، شهردار و شورای اسلامی شهر نودان طی جلسه‌ای با نماینده کازرون و کوه‌چنار به بیان مشکلات نودان با موضوعات بهداشت و درمان، مسکن، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، برق، ورزش، جهاد کشاورزی، راهداری و امور نقلیه، فرهنگی و دانشگاهی، بانک، شهرداری و شورای اسلامی پرداختند که پیگیری مسائل ممکن در دستور کار قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸