پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
در پیام دکتر غریب فاضل‌نیا، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مطرح شد:
دکتر غریب فاضل‌نیا، رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید در نظام دانشگاهی کشور، بر ضرورت هم‌افزایی مجموعه‌های درون و بیرون از دانشگاه برای تحقق اهداف توسعه‌ای در سطح منطقه و کشور تأکید نمود.
بنا به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فاضل‌نیا در این پیام ضمن اشاره به برخی از چشم‌اندازهای پیش‌روی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید، ابراز امیدواری نمود با تداوم تلاش و جدیتّ در انجام امورات محوله از سوی تمامی دانشگاهیان، بتوان سال تحصییلی پیش‌رو را با موفقیتی مضاعف سپری نمود و آثار تلاش‌های صورت گرفته را در سپهر توسعه‌ای منطقه و کشور بیش از پیش شاهد بود.


متن پیام ایشان بدین شرح است:
به نام خدا
آغاز سال تحصیلی جدید همچون بهاری در عرصۀ علم‌اندوزی، نوید دهندۀ آغازی دوباره برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم، در زمین حاصلخیز و پربار علم و دانش است. امسال نیز همچون چند سال گذشته، عطرآگین شدن این روزها با عطر و شمیم حسینی در ایام محرم، جامعۀ دانشگاهی کشور را بیش از هر زمان دیگری به اندیشیدن عمیق‌تر در آموزه‌های سترگ نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دعوت نموده است. آموزه‌های بزرگی همچون آزادگی، سرافرازی، ایثار، عزت و پایداری که سرلوحه قرار دادن آنها در نظام ترویج علم و دانش، می‌تواند تضمین‌کنندۀ دوام دستاوردهایمان در طول تاریخ باشد.
نظام دانشگاهی کشور، آخرین سال تحصیلی قرن حاضر را در شرایطی شروع می‌کند که شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان، دانشگاه‌های ایران را نیز همچون سایر دانشگاه‌های جهان، در برابر آزمونی تاریخی قرار داده است. گرچه عدم حضور دانشجویان عزیز در محیط دانشگاه و کلاس‌های درس به واسطه حفظ سلامت ایشان و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فضای پرنشاط دانشگاه را دچار چالش نموده، اما جای بسی خرسندی است که حتی در چنین فضایی نیز دانشجویان عزیز دانشگاه سلمان فارسی کازرون و اعضا محترم هیئت علمی در کنار کارکنان گرانقدر این دانشگاه، همگام با سایر مراکز علمی کشور، همچنان تعهد خود به چرخۀ علم و دانش را دنبال نموده‌اند و علاوه بر انجام امور معمول تحصیل، به ارایۀ خدمات مختلف اجتماعی اعم از تولید و نوآوری علمی در حوزۀ تکنولوژی‌های مرتبط با کنترل شیوع کرونا و انجام خدمات مشاوره‌ای به عموم مردم و دستگاه‌های مسئول در جریان مبارزه با این بیماری پرداختند. بی‌شک تلاش‌های آنها برگی جدید از امید را در کتاب علم و دانش باز نموده و اثبات کرده است که در برابر مواجهه با محدودیت‌ها، می‌توان از درخت پربار دانش محصولات پرثمری را حاصل نمود.
دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، با توسعه بسترهای آموزش الکترونیکی، سال تحصیلی جدید را با رویکردهایی نوین در جهت ارتقا سطح کیفی ارائه‌ی خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، ذیل سیاست‌ها، راهبردها و اهداف نظام آموزش عالی کشور و افق‌های بلندمدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با در نظر داشتن منویات مقام معظم رهبری که در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تبیین فرموده‌اند، تلاش می‌نماید تا ضمن انجام مأموریت‌های محوله، با رویکرد «دانشگاه جامعه‌محور»، ساختارهای دانش‌پژوهی و علم‌اندوزی را در جهت ارایۀ هرچه بهتر خدمات به جامعه حرکت دهد. در چنین فضایی، تلاش هم‌افزای اعضا محترم هیئت علمی، دانشجویان گرانقدر و کارکنان متعهد دانشگاه، در کنار ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که با نگاهی مبتنی بر تعامل و همکاری، دل در گرو اعتلای منطقه کازرون و به دنبال آن ایران اسلامی دارند، می‌تواند جامعۀ ما را به سمت دستیابی به توسعۀ پایدار، رهنمون سازد.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به یکایک اعضاء توانمند خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اعم از اعضاء محترم هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان محترم این دانشگاه و همچنین سایر دانشگاه‌ها و به ویژه مراکز علمی کشور و مجموعه مراکز علمی و آموزشی شهرستان کازرون، امید دارم با تداوم تلاش و جدیّت در انجام امورات محوله از سوی تمامی دانشگاهیان، بتوانیم سال تحصیلی پیش‌رو را با موفقیتی مضاعف سپری نموده و آثار تلاش‌های صورت گرفته را در سپهر توسعه‌ای منطقه و کشور بیش از پیش شاهد باشیم.
15 شهریورماه 1399
دکتر غریب فاضل‌نیا
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹